here is you paper, baby you are dismissed!

10.01.2005., ponedjeljak

ajme meni


zaista mi se ne da ništa pametno pisati. nemam pojma o čemu bi vam pisala. 4. dan sam u kući!!!!!!!!!!!!!!!!! bolje mi je ali, ne smijem van. buuuuhahawaaaaaa :((

sutra bi trebala put sarajeva. iskreno,
najiskrenije se nadam da ćemo otići!

dosadio mi je mostar

još 45 dana do odlaska u ameriku

jedva čekam

ne želim ići u školu za tjedan dana

i nadmudrivat se sa ravnateljicom

ako ne bude htjela potpisati dopuštenje za 4 tjedna
izbivanja

poslat ću joj mafiju na vrat hahahahahahahahahahaha

ili jednostavno nikona :)))

i ne da mi se učiti. ali morat ću. moram skupiti dobrih
ocjena. inače....... buuuuuuuuuuuuuuu
- 11:20 - Make me happy!! (29) - Daily news - Barhiva

<< Arhiva >>

  siječanj, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Mrzim ovo, pišem svaki put neš' drugo e pa: HOŠ, NEŠ????

prosim lepo

novi blog, pa novi blog. kaj ćemo sad???

čitati novi blog!!!!!!!! :))))))

moy vam ye mail: tijoux@net.hr
a komp mi je bio na formatiranju pa moram opet instalirati ICQ! grr

ovo trpi udarce mog miša

evo vas

it's all about... ME!!!!

ya ya ya i samo ya. me myself&I. to ste očekivali??? a-a! ne ne dragi moji. ako želite saznati nešto više o meni pišite. a ovdje idu samo neke crtice... tek da me prepoznate ;)

e ovako:
ja sam:
*vaka
*naka
.........ma imate sve na mom starom blogu, dragom i nikad neprežaljenom... ahaaa...buaaa.šmrc cvil
ako bude nešto novo napisat ću ne?

!!eh da poblajhala sam se u crno. mislim vidi se da nije crno tek malkice kad staneš pored prave crnke. hihihihihihih sad sam origigi višitica heehehe

a plave oči........uvijek ostaju iste ;)))