ponedjeljak, 17.12.2007.

napokon,,,;D

evo mene napokon najdoh ja vremena za blog
hehe
a dobor ono....nije d adugo nisam piso...
17 dana nije tako puno
ev u tih 17 dana svakaj se desavalo
cak sam bil i u ljubljani na natjecanju, ili tekmovanju kak bi oni tam rekli,
ugl
bilo je super...nije da sam se bas prosavio
al bilo je dobro
u skoli su zakljucene ocjene
s sigurnom cetvorkom sprolazim....sta mi je cudno uopce i rec, jer mi je jos uvijek nekak tehnicka u sjecanju...lol
a tak je ljepo bilo u tehnickoj...
:((
ma ajd....i ovdje je dobro....ekipa u domu je prva liga....iako marijana govori da sam skrt...al nije bitno....i ona je pa kaj s tim....
iskreno....bez dujica mrki-a i jos par ljudi iz doma....bilo bi mi jebeno dosadno u domu....nebi imo s kim sranja radit...
sad mi je samo zao kaj nisam u domu jer ima jos malo snjga....da duje i ja opet malo bacamo ljude u snjeg...:D
al to ce morat pricekat koj dan...
da....da ne zaboravim....ove cure iz doma koje citaju blog da se enbi nasle uvrijedjene....i s vama je zabavno....al nemrem se s vama zajebavat ko s mrkijem i dujetom....to bi vas mozda malo boljelo...:D
ugl
no hard filings
i tak....sad ce ispast da opet stalno stiscem enter da ispadne veci post...
al jbg....navika....nije namjerno... :D
a i bas je fora ovak....onak sve recenica za recenicom....bilo bi dosadno....hehe
i tak...
nemam blage kaj bi jos mogel napisat....
tak da....
bye....
lol

- 11:52 - komentari (5) - print - napokon,,,;D -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.