subota, 01.12.2007.

Dosada

evo-.....da nebi rekli da nsita nepisem....evo mene malo...:D:D
nemam nikakve ideje za pisanje....al tog nikad nema.....tak da...jbg...:D
danas je strumf ivica bil kod mene...i pomogel mi nest oko majspejsa....nije da sma prevec skuzil....al budem s vremenom....eve vam adresa....na ovom linku...:D...i tak....
od proslog psota mi se desavalo svaceg cudnoga....i dobroga ....i losega....itd itd...:D
no to nebi stel komentirati....
sutra idem na prvo medjunarodno natjecanje ove sezone....u zg-u je....al nije bitno....vec dugo nisam vidio ukrajinke...:D:D:D:D
e pa da....kad sam vec kod streljastva....da se odma pohvalim da sam dobil i novu pljucu...:D
reko trener da ce mi kupit....al nisam vjerovo....kad sam dosel na trening....paf sam ostal....al necu se bunit.....pistolj je prva liga....mozda ce mi bolje ic sad s njim...:D:D
i taaaaaaaaaaaak....
vise ziher nemam pojma kajd a pisem....pa evo....nitko nemre rec da nepisem postove....:D
do postanja....byeee

- 23:28 - komentari (5) - print - Dosada -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.