četvrtak, 26.07.2007.

I'm back....:D

zdravo ljudi....
ev mene malo nazad....
jbga....
na to me je natjeralo dvije stvari....
ljetna dosada....
i Barbara....
heheh
a jbga....
sta je da je....dobra je ideja ovo s blogom....ubija dosadu....:D
i tak....
dok me nije bilo....pun kurac stvari se desio....
post bi bil predugacak da sve pisem....
tak da nebum sve pisal...
ma zapravo....
nebum nis pisal....
od sljedeceg psota mozda bum pisal...
al sad mi se neda...
uglavnom....
na moru nisam bio....niti planiram ic....tam je dosadno....
mislim...
nije....al ako ides s nekim ko nije dosadan....i ako naidjes na drustvo koje nije dosadno...
al ja nemam s tim srece...
pa ni ne pokusavam.... :D:
na bazan mi se neda ic....
mozda bum osel koj put....tek tolko da se zajebavamo....al vidjet cu jos....
treninzi mi ponovo krecu sad 1.8.
i rodjendan mi je blizu....
necu rec datum....ko se sjeti ok...ko ne...opet ok...:D:
itd itd itd....
fakat mi se vise neda pisat....
tak da bi to bilo to....
bye svima...

- 17:37 - komentari (14) - print - I'm back....:D -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.