ponedjeljak, 23.04.2007.

meni ce trebat duze od 5 minuta....hehe

evo ljudi mene nazad opet malo....
evo prosli post je od moje sekice.....nadam se da vam se svidio...bolje vam je da je...:D
i ovaj post je trebo bit njezin....al ona vec pise sebi post....pa mi se nije dalo ju nagovarat da jos i meni pise post....:((
evo...od zadnjeg posta koj sam ja piso....pun kurac stvari se desio......i dobrih i losih....al jebe mi se za to sad.....:D
ko da nekoga uopce zanima to...
blog je za zejbanciju ne za jadanje....
valjda....:D
uglavnom....
da se malo osvrnem na sekin post....
sve vam je tocno rekla....:D
hehehe
svi me vole....to bas neznam,.....nadam se....:D
cure nemam da....trenutno ju trazim....al trazim ju vec 6 mjeseci....to vam sve govori kak mi super ide....heheheheh
zakon.....a vjerovat cemo barbari...ako ona tak kaze valjda tak je....:D
i tak
dosta osrtanja
to sam napravio samo da napisem bar nekakav post
hehehe
kao sto vidite lagano se odvikavam od jebene tri tockice
al sad stalno stiscem enter
hehehe
a jedna navika prelazi u drugu
jbga
evo sad vise bas neznam kaj da pisem
nije mi fora
nis mi nepada napamet
sad si malo razmisljam kakve slike da metnem u post
al bas mi nis nepada napamet
a eto
evo vam koja slikica....valjda ce bit dobre


covjek je zedan...:D

Image Hosted by ImageShack.us

u ovu slike se zagledajte.....ili bolje si ju skinite.....i stavite si zoom....pa vrtite s misem gore dole...ne prebrzo.....bit ce vam super...:D

Image Hosted by ImageShack.us

bez ljutnje...:D

Image Hosted by ImageShack.us


i jedan spotic....nije ko blink....ali su isto dobri...:d

- 22:39 - komentari (14) - print - meni ce trebat duze od 5 minuta....hehe -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.