nedjelja, 01.04.2007.

Ja sam budala....definitivno....ko nevjeruje ocito me nepozna....:S

evo ljudi....
ko sta vam i sam naslov kaze....ja sam budala...
opet sam napravio glupost...
jbga....
stalno radim gluposti...
samo kaj se iz ove gluposti necu izvuc tak lako...pitanje dal cu se uopce izvuc....pidanje dal se uopce zelim izvuc iz te gluposti....
evo...da vam odma kazem i sta je bilo...
rijec je o Barbari...mojoj sestri....iako ce nakon ovoga vjerojatno poricat da se poznamo....a kamoli da ce govorit da sam joj brat...
ja budala sam ju zivciro bzvz....neznam ni sam kaj mi je doslo...i reko sam neke stvari koje nisam trebo rec....i ona se naljutila na mene....i ok...tak mi i treba....sam sam si kriv....
al evo Barbara....kao sta sam ti vec reko....sorry na svemu....sorry za to kaj si me uopce ikad upoznala....a najvise sorry kaj si zbog mene totalno bzvz izgubla 2.mj zivota....dok si bila samnom tad si mogla bit s nekim normalnim deckom....a ne samnom se sramotit po gradu....sorry stvarno...:S
onda da je bar to bilo samo to....
onda dojde Ana na chat...Barbarina sestricna...s njom sam se trebo kao upoznat u srijedu kad bi dosla u kt.....al ja budala sam naravno to sjebo....neznam sta mi je....zast sve to radim....al jbga...i nakraju se i ona naljutila na mene...mozda i nije....mozd je bila sretna kad sam joj reko da moze poricat da me pozna....i isprico se na tome kaj me uopce upoznala....moguce da je bila i sretna....ak je....drago mi je onda...:D
i tak....
definitivno sam u kurcu...definitivno sam budala kakve nema....
definitivno vise odustajem i od cura....sta se tice toga vec odavno sam sjeban....i sad sam odlucio nesta kaj sam mogo mozda i prije odlucit....nikad vise necu imat curu....necu ni pokusavat si nac curu vise....jer je svaka potraga uzaludna....nepostoji cura koja bi htjela bit samnom...ima Barbara(sa streljane)...al jbga ona mi je frendica....nezelim prijateljstvo unistit s vezom nekom....tak da....odluceno je...vise encu imat curu...i svi sretni i zadovoljni...cure se nece morat sramotit samnom po gradu...a i bit ce slobodna ta neka cura koja bi bila samnom za nekog normalnijeg decka....
mozda mi je to medju najvecim greskama u zivotu...al jbga....sta da radim....kad je to jedino logicno rijesenje....bar cu imat neko ok opravdanje zast nemam curu....a ne ovak....
i tak....
neznam vise bas kaj da pisem....
to bi bilo to od mene za danas....
danas nema posebnih pozdrava...nezelim ikoga sramotit s tim da me taj netko pozna....bolje je ovak....
bye svima...

- 22:22 - komentari (16) - print - Ja sam budala....definitivno....ko nevjeruje ocito me nepozna....:S -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.