nedjelja, 01.04.2007.

Jebemu opet sam skoro zaboravio...:D

evo ljudi....opet sam skoro zaboravio na post....:D
al sjetio sam se...:D
nikad nije kasno...:D
uglavnom...
danas je bio ok dan...
probudio sam se u 2 popodne...:D:D
moj "sogor" je vec bil tu....i tak...malo smo se zajebavali...i tak...
onda je on oso....
ja sam se ko i uvijek dosadjivo na kompu....
onda sam skoro cjelo vrijeme do malo prije prico s Barbarom...:D:D
uglavnom...
promjena nikakvih nema....sve po starom...ljkubav u kurcu...zivot u kurcu....skola u kurcu....sve u kurcu....jbga...:S:S
i tak....
vise neznam bas kaj bi piso..
e da
hvala vam na komentarima....vidite da nije problem ostavit barem 10 komentara...:D:D
to bi bilo to od mene za danas....
nadam se da sutra necu zaboravit napoisat post...:D
hehe....
i oept posebni pozdravi...
moram ja jbga...:D
Barbari naravno.....pusich mala....
pozdrav i Dajani....hvala kaj si me se sjetila u postu...:D
i ovaj put cu zadnji put spomenut Beky na blogu....jer ocito se zenska naljutila na mene...ili zbog posta....ili zbog pitaj boga cega...:S:Suglavnom...vise nebi ni dolsla na moj blog....i barem ostavila jedan komentar...al ok aj....nek joj bude...evo...danas ju zadnji put spominjem na blogu....dok mi u komentaru ne objasni zas nije dolazila...:D
i to bi bilo to ja mislim....
aj....pozzz svima....

- 01:15 - komentari (46) - print - Jebemu opet sam skoro zaboravio...:D -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.