četvrtak, 29.03.2007.

Vracam se...:D

pozzz ljudi...
evo mene....
vracam se pisanju...:D
proslo me sve kaj me trebalo proc....i sad je opet sve 5...:D
sad vas vjerojatno zanima razlog zasto sam presto pisat na jedno vrijeme...
e pa aj da vam kazem ukratko kak je to sve bilo....
jednog ljepog dana....(valjda je bio ljep...:D)...
idem ja na trening....i ko i svaki put se zajebavam sa svima....kad sam se vratio doma...
jedna zenska sa streljane mi posalje poruku....i tak...sve 5...mi pricamo malo...i onda ona mene pita jel imam ja curu....kazem ja nemam...
i tak pricamo mi dalje...kaze ona meni...aj ja cu ti nac curu....
ja gledam.....reko ajd dobro...nisi ti bas sva svoja....:D
kazem ja njoj da nis netrazi ni nis....ona se ne obazire na to....pita ona mene kog ocu da pita....ja gledam bokte....pa nikog ono....
i ona tak kaze....aj pitat cu ja Bernardu....gledam ja kakvu Bernardu...o cem ti....ona kaze...pa da pitat cu ju....ja kazem....pa nemoj ju nis pitat....bzvz je....
al ona ju je svejedno pitala....ubrzo se prosirila prica i da se zanimam za Barnardu....iako curu nisam ni poznavo....:S
i iduci trening....dojde ta cura koja mi je kao trazila curu....i jos neka zenska dojde s njom...gledam ja....roby gleda....reko dobra neka zenska..(bez uvrede)...i tak....pricamo mi na streljani ko i svaki put prije neg kaj ovi idu pucat....i tak kroz razgovor ja skuzim da neko stalno spominje neku Beky....bem ti i meni vrag ni dal mira....pitam ja ko je tu Beky....kaze ta zenska da je ona Beky....i tak mi se upoznamo....i sve 5....
sutra dan ja poslajem toj curi poruku....pitam kao jel to ona koju si htjela pitat....kaze ona da je....bem ti ja poludio....kazem ja njoj da nije normalna....kaj i nije....isprva ta cura nije skuzila zasto nije normalna....mozda jos uvijek nije...al ok...nije normalna zato kaj se odma moze skuzit da ja nemam sanse kod takve zenske....jbga...
i tak kroz vrijeme....Beky je jos par puta dosla na streljanu....sto sam ju duze poznavo....to mi je bila sve privlacnija i privlacnija.....al nisam se nicem nado kad sam znao da nema sanse....
e onda dolazi krivac...:D
tocnije Matea...:D
pricam ja s njom.....i naravno i ona je cula to da se ja zanimam za Bernardu....i tak pocne ona o tome....i kaze ona da ce ona sredit to....ja gledam....ma reko ne....bolje ne....sam cu bzvz ispast budala da pita....
i kaze ona ok....i nije pitala....sve 5....
pricamo mi tak nakon par dana....ja i Matea....i mene nes kopka.....stalno sam razmisljo jel bilo bolje mozda da je pitala.....posto ja nekomuniciram bas s Bernardom puno...i rijetko se vidimo....pa nisam mogo ja....al kolko sebe poznam....da mi je i susjeda bolje bi bilo da neko drugi pita....hehehehe
uglavnom....
pricamo mi tak....i pitam ja Mateu za savjet....kao...jel bi mozd bilo bolje da ju pitas....kaze ona....neznam kaj bi bilo bolje....al pitat cu ju....
i ok....ja pristanem na to....iako sam znao da nema sanse za to....al ok...
i dos dugo Matea nije govorila kaj je Beky rekla....
u medjuvremenu....procitam onaj post na Bernardinom blogu....kao kak su decki budale....i to....da se zaljubljuju u cure samo zbog izgleda.....i odma sam znao kaj ce mi matea rec....jbga....
Beky se meni pocela svidjat zbog izgleda priznajem....nepoznam ju tolko dugo da bi mogo rec kakva je osoba....al vidio sam u ono malo kaj ju poznam da se voli zajebavat...a to najvise volim kod cura...da se ne naljuti na svaku sitnicu...nego da shvati salu...
jbga....jos mi se vise pocela svidjat zbog toga....
al i dalje sam znao da nis od toga...
i pogodio sam....
dosla Matea na msn.....i kaze ona meni kao...imam losu vijest....ja se samo puknem smijat....jbga....uvijek pogodim kaj se tice toga...:D
i tak...
kad mi je Matea to rekla...
rekla mi je jos zanimljiviju stvar....
da ona cura koja je rekla da ce mi nac curu....da ona oce bit samnom...:S
i jbga....zenska nije losa....ok je....al frendica mi je....tak da....sad je meni bed zbog nje....:(
nadam se da se ona neljuti....:(
uglavnom...
zbog svega toga sam sam sebi reko da cu malo stat s pisanjem bloga....tak je bilo najpametnije....i ovak i onak nisam bas imo temi za pisanje...:D
uglavnom...
to bi bila prica ukratko....:D
usput da vam se zahvalim na obilatim komentarima na proslom postu....cak ih je 5....ni onih 10 kojim sam se nado nisam dobio...:((((
a jbga....
valjda ce bit bolje...
aj ljudi...
nadam se da nisam nikog naljutio ili uvrijedio s ovim postom....al eto....sta je tu je....ispricavam se ako jesam...
posebni pozdravi opet idu istim osobama....
Barbari naravnoj...:D...pozzz mala i kissach...nadam se da se neljuis kaj ovih par dana nisma piso postove...:D
pozdrav i osobi na B....sad svi znate i njeno ime....neznam jel bi trebo ju pozdravljat....tocnije...jel bi ju smijo pozdravljat....al bas me briga....pozdravit cu ju...pozz Beky...:D
a vama svima ostalima....
pozz do sljedeceg posta...:D

- 19:57 - komentari (9) - print - Vracam se...:D -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.