utorak, 27.03.2007.

A evo jos jednog...:D

evo ljudi opet post...:D
fakat sam se ufuro u ovo pisanje...vec mi se lagano pocinje svidjat....:D
i tak...
evo ja sam danas imo praksu...nis nisam napravio skoro....nije mi se dalo uopce radit...:D
doso sam doma....iso na mk trening....jebeni vjetar je puho i p.m.....pa me malo razjebalo to...al ok...aj dobro sam nakraju i odradio taj trening...:D
i kad sam se vratio doma sam sjeo pred komp....i neznam kaj da radim....trebo bi ic ucit....al neda mi se....jedva cekam uskrsne praznike....da se odmorim malo....vec mi je pun kurac skole...:S
aj jos samo tjedan dana....valjd necu prevec subera skupit u tih tjedan dana...:D
i tak....
hvala svima na komentarima....nadam se da cete opet komentirat...
samo....niste komentirali kaj mislite o pjesmama....sad neznam jel su vam dobre ili ne....jel da mecem opet spotove ili ne....:S
aj recite jel da mecem opet spotove ili ne....ak ima posebnih zelja....moze se i to razmotrit...:D
to bi bilo to od mene za danas....
poseban pozz Barbari....drago mi je kaj se neljutis na mene...:D...nadam se da ces se opet onak dobro provest na enkom koncertu....:D
poseban pozz i ani (ava89)...nisam tebe ocekivo na blogu....al aj hvala kaj si se sjetila doc...:D...nadam se da ces jos koj put svratit....:D
i secer nakraju ko i svaki put....poseban pozz jednoj super curi cije ime pocinje sa slovom B...:D
aj...tolko od mene za danas.....bye svima...

- 18:01 - komentari (7) - print - A evo jos jednog...:D -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.