nedjelja, 25.03.2007.

Evo budale opet...

jbga....
evo mene opet pisem post...
iako ih nitko ni necita...al neka...
prije svega da vam se zahvalim na obilatim komentarima na zadnja dva posta....na predzadnjem 1 komentar....a na zadnjem CAK 4...tak da....hvala vam na tome....
dalje....
danas je bilo ok u zadru....zajebo sam malo....al ok...moglo je bit i bolje....
da sam bio u srijedu na treningu mozd bi bolje i puknuo....al jbga ja sam bil prehladjen...:S
dojdoh doma...sve po starom...
osim kaj sam napravio....pa mozda jednu veliku gresku....
al jbga...
kao sta sam reko matei....mozda je tak i bolje...al eto...mozd i nije....:(
poslje toga sam se posvadjo s Barb malo....tj nije to bila svadja....al malo mi je pocelo ic nazivce to kaj stalno pravi budalu od mene...al bas stalno i stalno...
a jbga i jesam budala....al opet....
i tak....
reko sam da cu napisat post...pa evo...napiso sam ga....ak se to moze nazvat postom....
to bi bilo to od mene zadanas onda....
Barb tebi poseban pozdrav iako me pravis budalom....poseban pozdrav jos jednoj osobi na B....al jbga...nju neznam kolko smijem pozdravljat....:S
bye svima....

- 00:19 - komentari (23) - print - Evo budale opet... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.