četvrtak, 22.03.2007.

novi post...

evo ljudi opet novog posta,.,,,;D
jbga....nemam pojma kaj da napisem...al aj valjd cu smislit nes...
krenimo do toga da sam danas napokon iso u skolu...:D
falila mi je zajebancija u skoli....doma nisam imo koga tak kurit...:D
u skoli je bilo super ako se izuzmu suberi....:D
vratio sam se doma...
sjeo za komp odma....nije mi se dalo nis drugo radit....
sutra u skoli imamo onaj jebeni projketni dan....
meni super....super grupu sam odabro...:D
i jos sam u grupi dobio poso koj obavljam na kompu...:D:D
blago meni....
i tak....
neznam vise kaj da pisem....
bla bla...:D
nemam bas nekih ideja...
e da...
hvala vam svima na komentarima....obicno sam ih tak puno imo samo kad sam reko da cu napisat post nakon 100 komentara....inace sam jedva 10 komentara nakupio...:D
vi koji ste mi komentirali a niste mi u linkovima....ak ne zaboravim poslje ovog posta cu vas linkat...:D
i tak....
evo vam opet jedan spot....pa gledajte....
ovu grupu sumnjam da ste culi...neki mozda jesu al su rijetki...:D
pa evo da vas bude vise koji ste ju culi...:D





evo pa da odma imate i rijeci...:D:D


aj ljudi pozz svima....
za moju sis poseban pozdrav....pusek sis...:D
aj bye svima...:D

- 21:37 - komentari (1) - print - novi post... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.