srijeda, 21.03.2007.

Post za moju novu sestru....:D

evo Barbara post samo za tebe....:D
posto vecina sad vjerojatno cita i nekuzi o cem pricam....
da vam pojasnim....
Barbara i ja smo od jucer braca...:D
zanimljivo jelda?
i ja se jos uvijek cudim....al nebunim se...:D
jucer tak ja i Barbara pricamo....i ona sam najednom mene pita..."oces mi bit braco?"...ja prvo gledam....reko WTF?....osto ja zbunjen...:D(nista novo)
uglavnom....
kad mi je pojasnila....pristo sam...tak da smo Barbara i ja sad braca....
hehehe
uglavnom....
danas je bilo dosadno....opet sam bio doma....jbga nikak da ozdravim...
ma valjda budem....
sutra idem u skolu....mozd mi to fali da ozdravim...:D
tesko...al moguce...:D
uglavnom....
to je bio moj dan....
dosta o meni....
ovo nije moj post....ovo je post za moju sis...:D
i tak....
neznam tocno kaj da vam napisem o njoj....vecina ju vec znate....pa vam nemoram nis pricat....a za vas koji ju neznate....imate link od njenog bloga medju linkovima....pa ju preko bloga mozte malo bolje upoznat...
al ukratko o njoj....
super cura,voli se zajebavat itd itd....jednostavno zakon cura....
to bi bilo to od mene....
pozzz svima do sljedeceg posta....
i naravno poseban pozdrav mojoj sis....:D

- 19:15 - komentari (31) - print - Post za moju novu sestru....:D -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.