ponedjeljak, 19.03.2007.

Jebem ti budalu!!!!

evo ljudi ja sam budala....sam da se to zna....
napokon uspijem imas blog duze od mjesec dana....cak 4 mjeseca.....
i ja budala zaboravim sifru od bloga...
tak da evo....ovo mi je vec koj....10-11 blog....tak nesta....
uglavnom....
http://stacemiblog.blog.hr
to mi je stari blog....
tam ima dosta sranja....
al ono.....
starih sranja...
na ovom blogu ce bit nova sranja....
najveci bed mi je zbog barbare....jbga s njom sam se dogovorio kad je ona htjela brisat blog da cemo i ja i ona ostavit blogove....a ako ga ona obrise da ga i ja brisem....najveci bed mi je sad zbog toga....prakticki sam prekrsio dogovor....al jbga....nadam se da mi barbara to nece uzet za zlo....jbga budala sam....:D
evo ljudi to bi bilo to od mene zasad....
bit ce jos postova nadam se.....
i nadam se da sad necu zaboravit sifru....:D
aj ljudi svima veliki pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- 00:02 - komentari (1) - print - Jebem ti budalu!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.