ToucH Of LovE

Voljeti je lijepo,voljeti je lako,al voljeti kao ja ne moze svatko...Koliko te volim to se teško pise,jer svakim trenom volim te sve više!

Ako je grijeh što te volim neka mi se to nikada ne oprosti.

Ako je ljubav droga ja sam najveći narkoman.

Ako te ikad budem zaboravila bit će to posljednji dan u mom životu.

Probudi se srce kad te njezno budim,probudi se srce zelim da te ljubim,jer poljupci moji ljepsi su od sna,probudi se ljubavi, jer te volim ja..

Nije ljubav kad spavaju dvoje-niti kad se slatke usne spoje-ljubav je tezina srca-srca koje zna da boli-zato uvijek budi vjeran-onom ko te voli!

Dodji da ti nesto sapnem na usta mozda pronademo zajednicki JEZIK!

Prema clanku 11,odluku 4 ljubavne knjige osudjujem te na dozivotni zatvor u mom srcu.Protiv ove optuzbe nemoze se uloziti prigovor!

Pogledom pratit cu te,dodirom hrabrit cu te,zagrljajem branit cu te,poljupcima hranit cu te,suzama tjesit cu te,zauvijek VOLJET CU TE!!






Deset cerekLJUBAVNIHcerek Zapovjedi

01. Nikad se ne zaljubi do ušiju
02. Ne moli ga jer ćeš ga moliti cijeli život
03. Cijeni ga al prvo cijeni sebe
04. Budi nježna ali nikad onoliko koliko osjećaš
05. Ne zovi ga poslije svađe
06. Na sastanak zakasni bar 15 min
07. Pusti ga nek se izmuči dok te prvi put poljubi
08. Učini ga malo ljubomornim
09. Nikad ne dopusti da ti on da nogu
10. I kad dođe kraj te velike ljubavi i ako on želi kraj
prihvati ga sa osmijehom na licu





Kada vidiš sati:

01:01-Voli te
02:02-Dvoumi se
03:03-Sanja te
04:04-Ima drug/u/og
05:05-Mrzi te
06:06-Zabavljanje
07:07-Susret
08:08-Pomirenje
09:09-Misli na tebe
10:10-Poljubac
11:11-Prijateljstvo
12:12-Susret
13:13-Osmijeh
14:14-Zabava
15:15-Ludi za tobom
16:16-Zamisli zelju
17:17-Svidas joj/mu se
18:18-Ispunjenje zelje
19:19-Tel.poziv
20:20-Promatra te
21:21-Poljubac
22:22-Susret
23:23-Voli drugu
00:00-Rastanak






Allways in my heart :)

Selena&Tea

Marin

Malena

Grgićka

Lukićka

Žeky

M@j@

Sandro

Brajkich

Prekul Batre

Bojicka

Pepy

Reba

Jonjić










< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Heey...

Heey,vratila se i ja u svjet blogova,nadam se da ovaj blog neću izbrisat. Mislim nijedan blog nije poželjno izbrisat,al jebiga. Stvari nemogu biti uvjek onakve kakve ih mi zamislimo. A ja sam češće pesimistična nego optimistična pa ako odjednom vidite stranica ne postoji, barem znate što je bilo. Ništa evo par sitnica o meni i mojim frendovima. Btw svima šaljem pozZ i Pusu.wave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Eto nešto o MeNi:fino

Ime mi je Martina.

Prezime,a eto imam ga, to je sve što ću reći.

Živim u Utrinama,a idem u školu u (Za)Pruđe.

Stanujem sa crazy (u dobrom smislu), roditeljima i bedastim psom Bubijem.

Većinom se družim sa Pepy, Emanuelom, Anamarijom, Lanom, Marijom, Petrom, Monikom.

A ovo je većinski ostatak:
Grgy, Cero, Tena, Lea, Tonja, Sara, Selena, Tea, Niksa, Ery, Aly, Klara, Filip, Marin, Jelica, Peko, Peća, Pintar, Štakac, Štipac, Dugy, Jonjić, Žeky, Maja, Zorana, Katarina, Posavecka, Chuck, Mirna, Marko, Vjeko, Dorica, Valentina, Špoljar..........

I neznam ako sam nekoga (SlUčAJnO) zboravila samo mi recite,dodat ću vas.thumbup





...if U ewer pass by,please leave a comment...

Fotke

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja...



...!!!...LiPs,MaGiCaL,tOuCh oF FeMaLe...!!!...

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




utorak, 12.02.2008.

Daleko si od očiju ali od srca nisi. Jedino što mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni anđeo, ni Bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Bokić,
Ponovo postić,eto...
Uskoro je Valentinovo...hm...Meni to ne predstavlja ništa posebno...
Jer ja nisam zaljubljena...samo simpatije...šta da kažem...samo ZaJeBaNcIJa
Ništa novog kod mene,još uvijek sam happy...
Svaki dan šećem sa Leom Bubija...
Ma prelooda mi je ona... LoM
To je stvarno lom svaki dan...
Kada odvalimo Lanu Jurčević...
Pa se počnemo smijat...gdje nam je kraj...
Ma...Lea je super barem nisam sama dok sam sa Bubijem,jer to sa njim ta šetnja to je užas...
Ona mene razumije...jer i ona ima psa...Ivija...
Pusa Lei!!

Eto približava se nama i ta subota...dan partija!!
Svi pozvani su pozvani svi nepoželjni znaju da su nepoželjni...
U petak skupljam pare tako da svi koji dolaze po 20-30 kuna...
Pa ću ja kupit cugu u petak...sve ću spremit i tako...
Selena će spavat tu subotu kod mene,al svejedno svako će pospremit svoj nered...

Jedino što me trenutno muči su ocijene...
U životu mi ocijene nisu bile gore moj prosjek je od 1 do 2...
Ma bzvz...
LoL,nisam ja bajna ali dat će se povuć neka veza jel tako tata??
Za Medicinsku u Vinogradskoj!!

Što se tiče mog života neke stvari su se saznale...
Mslim...saznale su se neke stvari kog ja volim i tako....
Hmm...neću komentirat...jer...ma nije to to...

Šta još???


Danas sam dobila 4 iz Englishkog iz dictationa...
Kako sam happy...

128 bodova od 130.
3 boda do 5

:-)

Jedna od rijetkih "dobrih" ocjena pod brojem 27 u imeniku!!

Eto neznam šta bih još napisala,jer,mislim da bi to bilo to....

Sad za kraj želim svima sretno Valentinovo zabavno romantično...lom...

Oni koji si sami na Valentinovo nek se ne bedraju... A jbg...bit će bolje...
XD!!!

Ovaj put spešl PozZovi svima...nadam se da ćete se svi dobro zabaviti ko mi u subotu..lom...

Pozz



| ...šApNi mi... (50) | ...dA niTko nE čujE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.