Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









Critical SOLUTION

www.kohorta.net
kreso
webleksikon
kreso
Nk Osijek

Dora i Karla

varga [debela svinja]
Petra
Marac [prijatelj sa treninga]



Free Hit Counter

THEME ZA
SONY ERICSSON K700i:


----------------
Kohorta_osijek:
DOWNLOAD
DOWNLOAD
DOWNLOAD
DOWNLOAD
----------------
Brands:
(osiječko pivo) DOWNLOAD
(fred pery) DOWNLOAD
----------------
Music:
(krivićno djelovanje) DOWNLOAD
----------------
USKORO CU NAPRAVITI JOS TEMA PA CU STAVITI NA INTERNET UKOLIKO IMATE PRIJEDLOG POSLAJITE MAIL NA kk_kv@net.hr@net.hr (

Slike

Image Hosted by ImageShack.us

---------------------------------
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
---------------------------------
Kad te vidim tuga nestaje
sija sunce trava miriše
samo tebe volim osjeće
volim osjeće!

Kohortaš stari ulicama luta,
purgera traži cijeli dan i noć,
i kad ga nađe razbit će mu pičku,
u Osijek više nikad neće doć!
---------------------------------
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
---------------------------------
Nikoga nisam volio tako
dušom i tjelom beskrajno lako
kao tebe osjek kao tebe!!

Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih,
za sve nas ostat će uvijek najljepša pjesma i stih!
Moj grade pored Drave, tu mladost moja je sva,
na svakom kamenu tvome, krije se ljubav bez dna!
Kad svijetla gasnu, i mjesec se pojavi mlad,
na obali Drave umoran odmara grad!
---------------------------------
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
---------------------------------
Ići ćemo daleko
svladat ćemo prepreke
zbog osijeka i kohorte
samo tebe volim ja
ti si ljubav najveća
moj osjece kako violim te
ooooooo, ooooooo, oooo

I krcat stadion, baklje se pale, i rulja bodri bijelo-plave,
ja volim Osijek i Kohortu, ja volim grad pokraj Drave!
Ale, ale, ale, ale.... jebem ti život bez rakije!
-----------------------------
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Grad na dravi, danas slavi, naprijed naši bijelo-plavi,
cijeli Osijek kliče, zove: Naprijed naši momci po bodove!
Mi smo bolji, mi smo jači, bodrite nas navijači,
nek se svuda čuje odjek: OSIJEK, OSIJEK, OSIJEK!


Iz Osijeka, četa mala, krv je naša bijelo-plava.
Hrvatske smo mi sinovi, odani smo bijelo boji!
Bijela boja, boja znana, to je ponos Osječana!

-----------------------------
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I kad utihne svaka pjesma
i prazna bude svaka ulica,
znaj da i tada moje srce kuca,
kuca samo zbog Osijeka!
OOOOOOO
nananana

------------------------------
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mi smo Kohorta
Ponos istoka
Znaj da živimo
Svi za Osijeka
OOOOOOOO


------------------------------

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

oooooo
jedinoooooo
na svijetu tebe volimo,
i bio loš, ili prvi, za nas ti si vječno šampion!
idemo svi, gdje god si ti, ekipa lega će te pratiti
kohorta je, znaj da je, uvijek bila i biće uz tebe

idemo svi,
gdje god si ti,
ekipa lega će te prati,
kohorta je,
znaj da je,
uvijek bila i biće uz tebe,

o osječe,
sa tobom smo,
jedini samo tebe volimo,
o osječe,
ja volim te,
znaj da tu sam uvijek uz tebe


------------------------------

Navijač tjedna


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SLIKE NAVIJACA PRIMAMO NA E-MAIL KARLOKONIG@NET.HR
SRETNO!!!

nedjelja, 04.02.2007.

POST; NAPOKON;

EVO LJUDI NEDA MI SE BAS VISE PISAT POSTOVE, SAD GLEDAM RUKOMET I JAKO MI JE DOSADNO. PA EVO INACE AKO IMATE NEKE PRIJEDLOGE ZA DIZAJNOVE NAPISITE U KOMENARIMA PA VAM MOZDAM NAPRAVIM. I TAKO SAD GLEDAM RUKOMET BAS MI JE ZAO NASIH JADNI IMAJU 9 POBIJEDA I 1 PORAZ I PETI SU JEBO TAKVO NATJECANJE A OVA NJEMACKA DA NE GOVORIM. ETO MI ISPLAI IZ NATJECANJA SA SKOLOM JA NA ZADNJOJ UTAKMICI NISAM BIO ZATO STO SAM BOLESTN!

SVAKOKO POSJETITE OVAJ BLOG:

Critical SOLUTION

--
P
--
O
--
Z
--
Z
--



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>