Zove Te...

subota, 17.05.2008.

Nekoć davno...

Nekoć davno živjela je jedna cura... U to isto doba živio je i jedan gospodin...
Životna priča cure bila je sasvim "normalna" - imala je sve što joj treba, krov nad glavom, svaki dan nešto za jesti, uglavnom život joj je bio ugodan. Dok je pak gospodin imao nekih životnih poteškoća, naime bio je siromašan. Imao je jako skroman krov nad glavom, ali nije imao što jesti, te je na obroke odlazio u javnu kuhinju. Tu se njihove životne priče spajaju. Djevojka je naime pomagala u kuhinji, a gospodin je tamo dolazio redovito jesti. Gospodin je svaki dan dolazio jesti ali i redovito tražio više na tanjuru od ostalih. Stalno se je bunio kako mu se nikad ne daje dovoljno, kako se sve mjeri na gram, uglavnom s ničime nije bio zadovoljan iako je sve što je dobivao bilo potpuno BESPLATNO. Potpuno besplatno, a osim toga nije za to ništa radio, samo je došao, pojeo, otišao.... a sve što je rekao je bilo neko zanovijetanje i izraz njegovog nezadovoljstva. Djevojku je to živciralo, sve mu je servirala, sve mu je lijepo servirala, pozdravila, zaželila dobar tek, sve što je mogla učiniti, ali on nikada, ali nikada nije bio zadovoljan, niti je ikada rekao hvala.

I tako je djevoku to mučilo i mučilo, podijelila svoja razmišljanja s prijateljem, ali odgovor je dobila tek kada je potpuno otvorila oči. Kada je otvorila one druge, "duhovne oči", shvatila je.....shvatila je da je zapravo i ona ista kao i taj gospodin! Potpuno ista....

Shvatila je da je i ona život dobila na dar, potpuno BESPLATNO, nije ništa platila, samo je došla, uzela i na kraju će otići... A u međuvremenu nikad nije zahvalila na svemu onome što je primila.... a primila je puno toga..od dobrih roditelja, divnih prijatelja, super rođaka, super sve....Potpuno je shvatila da je ista..nezahvalna, nikad joj dosta....



O, Oče, oprosti mi na mojoj nezahvalnosti, na mojim zatvorenim očima, na svemu što sam propustila jer sam mislila da nije dobro za mene...sve što je od Tebe, dobro je.... Oprosti što sam toliko nezahvalna, toliko zatvorena srca i toliko čvrsto stisnutih očiju pred svime što mi daješ....

Hvala ti na svakom smiješku, hvala ti na svakoj osobi, hvala ti na svakoj biljci, hvala ti na svakoj životinji, hvala ti na svakom zalasku sunca, hvala ti na svakom izlasku sunca, hvala ti jednostavno na svemu .....

Što mogu učiniti da ti dovoljno zavalim na darovima koje mi daješ svakim danom? Kako da ti dovoljno zahvalim?


- 23:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • sve i svasta

Linkovi

FORUMI i ostale fora stranice