Zove Te...

petak, 18.05.2007.

Učitelju moj!

Prof. Tomislav Ivančić u knjizi "Oče" kaže:

Čeznem za Učiteljem
kojem bih mogao svratiti kad zaželim,
za Učiteljem koji ne dopušta da mi išta promakne,
za Učiteljem koji je zahtjevan.
Učitelja tražim koji će mi pomoći izaći na kraj sa svojim pogreškama,
Učitelja koji daje smisao mom životu,
Učitelja koji me uči razumijevati svijet.
trebam Učitelja koji mi pomaže da postanem ono za što sam sposoban.
Učitelja koji mi pomaže da ostanem vjeran,
Učitelja koji me oslobađa mojih briga,
Učitelja koji me iznutra obogačuje,
Učitelja koji dopušta da prerastem samoga sebe.

Tebe tražim, Učitelju moj, jer bih živjeti htio.
Tu si, Isuse moj.
Evo me do nogu tvojih.
Uči me, Isuse!
Kako da ljubim svijet,
kako da se oslanjam na tvoje rame,
da svijet mi providan bude,
tebe da stalno gledam,
Isuse, učitelju moj!



Isuse, ti si jedini pravi Učitelj..ti nas ne učiš nikakvo dosadno školsko gradivo, ništa od toga ne moramo štrebati, već srcem upijati...Isuse, učini naše srce dovoljno veliko, dovoljno željno novih znanja da uspijemo upijati sva znanja koja nam želiš dati, koje nam kao najbolji Učitelj koji razumije sve naše poteškoće želiš dati :-)
Daj nam snage da učinimo taj korak i poslušamo te!

I, da, još nešto Isuse, hvala ti :-) hvala ti na svemu što si učinio za sve nas....dao si nam primjer po kojem moramo učiti..sada nam još samo treba snage koja će nam pomoći da to znanje prihvatimo... :-)

hvala!

- 00:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • sve i svasta

Linkovi

FORUMI i ostale fora stranice