Image and video hosting by TinyPicNišto mislin pa...

subota, 08.12.2007.

Kako je Marijeta izbjegla sigurnu smrt?

Image and video hosting by TinyPic
Taman san se spremala Marijetu bekit, postala mi je opterećenje.
Znan da svima triba misto di će moći pisat pizdarije, a meni je to bilo ovo lipo misto kod tete Marijete.
I onda se blog servis pobunija, dala san dva ista passworda na dva različita bloga. Blog servisu se izgleda više sviđa ono drugo ime i ne da se, pa se ne da, ništa ne mogu komentirat kako ja oću.
Danas je bila kod mene jedna blogerica, išla je upoznat onu prvu ja, a upoznala mene i zaključila da joj je Marijeta draža.
Molila je i preklinjala da je ne ubijen, da je oživin, i evo, njoj za ljubav udahnula sam joj novi život.
I ako mislite da je lako imati sestru blizanku, varate se!

- 17:49 - Komentari (23) - Isprintaj - #