My life and my crazy friends

subota, 15.07.2006.

NOVI POST

Hello people!!!!

Evo i ja sam napokon odlučio napisati novi post.Možda se pitate zašto nisam prije napisao novi post..odgovor nonisamno znao šta da napišem. Otkada sam na praznicima cijeli dan se negdje skitam...ili sam na piću u gradu,na igrališu ili kod frenda..ali doma rijetko.Da vam iskreno kažem doma samo jedem , spavam i naravno koristim kupaonicu.Na komp isto idem rijetko jer mi nešt šteka.Sutra ću ga odnjet na popravak da vide šta ne valja..a možda si kupim novi komp.Ali to je jedno zalivenVELIKO MOŽDAzaliven.
Ljudi moji kako ste mi vi??Kako provdite praznike??Eto ja sam vama rekao kako provodim praznike nadam se da ćete i vi meni reći.Neki sam dan bio na bazenima i bilo je LUDO. Cijeli dan smo bili na bazenu od jutra do mraka. Skakali smo ko budale ...... nekoliko su nas puto opiminjali ali mi nismo obračali pažnju na „Spasitelje“ ili kak se već zovu. Neki moji frendovi nisu ni platili karte nego su se prošvercali...pametno od nji zar ne..... U ponedjeljak ili utorak idem na hrvatskanašehrvatska lijepo Jadransko more...jedva čekam. Ostajem na moru dva tijedna..... pa vam se MOŽDA neću moči javiti vidjet ću dal će frend ponjet laptop ili su mu starci kupili komp za vikendicu u Vodicama.Siguran sam da će nam biti ludosmijehnutrofl..možda upoznamo neke zgodne cure..Sve je moguće pa čak i nemoguće.Evo to bi bilo to od mene stvarno neznam šta da još napišem.


HVALA SVIMA NA KOMENTARIMA!!

Evo jedna slika od Green Day-a
Image Hosted by ImageShack.us

15.07.2006. u 17:37 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Na ovom blogu biti će svašta o meni mom životu.Mojim frendovim,glazbi i još puno toga.

O meni:

Ime:Ivan
God:15
Visina:178
Težina:57kg
Kosa:Tamno smeđa
Oči:Smeđe
Sestra/brat:Imam sestru koja ima 14 i izluđuje me(ona isto sluša Tokio Hotela)
Volim:nogomet,druge sportove,slušati glazbu,družiti se sa frendovima,ići na kupanje,zezati ljude preko telefone ili mobitela,crtati grafite i još puno toga .......
Ne volim:cure koje su previše umišljene, klasičnu glazbu, špinat...... i još mnogo togs sli mi se ne da pisati.
To je to o meni!!!!