My life and my crazy friends

nedjelja, 02.07.2006.

Hey ljudi!!!

Ej ljudi napokon novi post..... Vidim da sam vam nedostajao. Drago mi je da barem nekom falim i da je nekom satlo do mene.Pa kod mene nema ništa novog a kod vas?!?! Naznam šta da napišem.. Ste gledali utakmicu Brazil-Fancuska(ja na žalost nisam jer nisam bio doma) znate kak samburninmadpuknucumadheadbangbio ljut.......... I sve zbog glupog rođendananamcorkad vi ljudi moji idete na more???? Ja idem sad u 7 mj. idem u Vodice. Valjda će mi biti thumbup i ludo zujo i to bi vam ljudi bilo to od mene. Preko sutra idem na rođendan kod frenda bit će nutparty ludo..... Ma jednom riječju biti će TULUM.

HVALA VAM NA TOLIKO KOMENTARA!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

02.07.2006. u 22:16 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Na ovom blogu biti će svašta o meni mom životu.Mojim frendovim,glazbi i još puno toga.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...::::noName007::::...
Os 2006
tin@
beba priča priču
...girl who has no life..
:::Bl@ck&:::
sweety14ivana
nella
teyca

O meni:

Ime:Ivan
God:15
Visina:178
Težina:57kg
Kosa:Tamno smeđa
Oči:Smeđe
Sestra/brat:Imam sestru koja ima 14 i izluđuje me(ona isto sluša Tokio Hotela)
Volim:nogomet,druge sportove,slušati glazbu,družiti se sa frendovima,ići na kupanje,zezati ljude preko telefone ili mobitela,crtati grafite i još puno toga .......
Ne volim:cure koje su previše umišljene, klasičnu glazbu, špinat...... i još mnogo togs sli mi se ne da pisati.
To je to o meni!!!!