Official FAIL

FAIL.
Dođem ja na fejs malo da vidim koga/čega (genitiv LoL) ima i javi mi se frend.
Pita on mene "Jesu slike dobre?" (naime, procijenite xD http://www.facebook.com/?ref=home#!/album.php?aid=34070&id=100000798873425 ).
Onda ja njega pitam jesi učio hrvatski i prirodu. On kaže da.
I onda spomene samo hrvatski.
Ja ga pitam "A dobro, a prirodu?".
On kaže "Neeeeeeee.".
Ja pitam "Zašto, pa pišemo?".
I onda on kaže DA NE PIŠEMO.
Ja mislila da se sprda samo, a baš sretna. Ja njega pitah "Sto posto siguran?".
On kaže "Yep.".
I tako sam skrooooooz sretna. xD SAMO HRVATSKI. Prirodu vjerojatno u petak.

Eto, FAIL nad svim mojim FAILOVIMA. smijeh smijeh

A stavr je u tome što se onda ne moram ubiti s učenjem. ;)

23.02.2011. u 10:46 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Veljača 2011 (5)

Opis bloga

Hm, zabavan, nekad žalostan xD, super (? to čemo vidjeti po vama, dragi moji!) i više. :)
Inače, stari blog: http://anchyvk.blog.hr/2010/07/index.html

Ugodan boravak vam želim! (I dug. xDDD)

O meni (nastaviti)

Ime: Ana
Nadimak: A što misliš? :3
Hobiji: Crtanje, pisanje, pjevanje, plesanje, igranje na kompu ~
Naj životinja: LISICE <3
Pjevač/ica?: Nezz :s
Glumac/ica?: Michael J. Fox, T.R. Knights ^^
Godina: Tajna ;)
Kad se sjetim, dodam još. xD

Linkoviiiii

Dodat ću jednu frendicu koja je napravila blog. ~
http://karlaa-i-mali-cudovisni-blogic.blog.hr/
Svakako posjetite!
(Ako želite biti ovdje, samo mi recite i vratite. ~ ;) )