Novi početak xD

Ej, ja sam! Tko ja?
E pa, ako je itko čuo za blog Kod Ane, onda ste se vratili na pravo mjesto. sretan
Stari blog inače mi je ovaj: http://anchyvk.blog.hr/2010/07/index.html

Paaa, što da kažem? Toliko misli u glavi, a ništa ne izlazi. xD
Hm, mogu reći da pišem ispravno (no, pa to je očito), da sam se promijenila... rolleyes Pa ne znam zapravo. ^^
Inače sad obožavam engleski pa razmišljam da pišem na njemu, ali neee. xD Komu će se dati?

Eto, odlučila novi. Ako želite vidjeti moje podatke (da, mnogo toga se promijenilo, pričekajte da stavim one Boxove. ^u^
Što se tiče dizajna, NIJE BILO DRUGOG! Ako netka zna, nek' mi kaže kako se radi novi! Htjela bih jedan ružičasti, ljubičasti, crni i bijeli. <3 cerek

Nego, radije ću sada napisati podatke da se ne mučim koliko ću slova napisati. xD

Dakle ~ :

Ime: Ana
Nadimak: A što misliš? :3
Hobiji: Crtanje, pisanje, pjevanje, plesanje, igranje na kompu ~
Naj životinja: LISICE <3
Pjevač/ica?: Nezz :s
Glumac/ica?: Michael J. Fox, T.R. Knights ^^
Godina: Tajna ;)

I to je to? Vidimo se! Sad imam puno tema za pisanje! <3

21.02.2011. u 18:59 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Veljača 2011 (5)

Opis bloga

Hm, zabavan, nekad žalostan xD, super (? to čemo vidjeti po vama, dragi moji!) i više. :)
Inače, stari blog: http://anchyvk.blog.hr/2010/07/index.html

Ugodan boravak vam želim! (I dug. xDDD)

O meni (nastaviti)

Ime: Ana
Nadimak: A što misliš? :3
Hobiji: Crtanje, pisanje, pjevanje, plesanje, igranje na kompu ~
Naj životinja: LISICE <3
Pjevač/ica?: Nezz :s
Glumac/ica?: Michael J. Fox, T.R. Knights ^^
Godina: Tajna ;)
Kad se sjetim, dodam još. xD

Linkoviiiii

Dodat ću jednu frendicu koja je napravila blog. ~
http://karlaa-i-mali-cudovisni-blogic.blog.hr/
Svakako posjetite!
(Ako želite biti ovdje, samo mi recite i vratite. ~ ;) )