Slikice!












g






[url=http://imageshack.us]
[/url]






  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da / ne

design by: °misssunshinedesign°

misssunshine

Opis bloga

pisat cu o svemu i svacemu

nesto o meni:

IME: Doriswave
PREZIME: nijezajavnostdead
NADIMAK:Dora,dokathumbup
GODINE:12nut
VOLIM:frendove,gledat tv, spavat.....cerek
NE VOLIM:školu,budit se rano u jutro i par ljudi iz škole...mad
PRIJATELJI:Katarinathumbup,
ivanut
ozanawave
mateanut
ninafino
viktorzijev
filipsmokin
helenarolleyes

ima ih još jako puno

četvrtak, 17.04.2008.

Bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ljudovi još jedan dan do Katarininog rođendana užasno sam nestrpljiva.nutnutnutnutnutNa ništa ne mislim samo na to više sam sama sebi dosadna.Danas u školi nije bilo toliko dosadno ustvari uvijek je u školi dosadno a učitelji su bli nekaj jako ljuti ja stvarno neznam kaj im je ali nema veze tak i tak nisam ih trebala puno slušati jer sam imala samo četiri sata.Četiri sata imam samo četvrtkom ujutro i to mi je naj bolji dan za školu.Sada bi morala ići i POZZZZZZZZZDRAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahmahmahmahmahwavewavewavewavewavewavewave



| komentiraj samo(39) | printaj | reload |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.