sVijeT zA Nas

srijeda, 02.07.2008.

dan prvi - post1

Draga nacijo, dobar vam dan.

Ili možda bolje 'drugovi i drugarice, dobar vam dan'... ne volim nacije uplitati u tako dobru gestu kao što je nekome poželjeti dobar dan. Bit ću nepristojan, ne ću se predstaviti, mislim imenom. Imena su nevažna, ljudi su zamjenjivi. Upoznat ćete me kroz blog, onog pravog mene; ovaj put bez maski.

A blog nek bude ogledalo mene i svijeta koji me okružuje. Možda će stranci shvatiti bolje neke stvari, možda će me razuvjeriti, il bar pokušati. Bez obzira kako će se blog razvijati u sljedećem razdoblju, znam već sad kad će mu biti kraj. Kraj za 50 dana; i u tih 50 dana predstaviti sebe Vama; kroz priče i razmišljanja. Želim pokušati istražiti ono nešto skriveno, a opet je tu kraj mene.

Da.. još nisam punoljetan, nisam odrsatao, učim; ali se ne smatram glupim, štoviše, mislim da razumijem, iako bi možda bilo lako da ne razumijem. Ne tražim svijet koji mi se svakodnevno nudi. Tražim bolje.

Nisam jedan od onih koje nazivate emo generacijom. Ali ipak me stisne kad vidim nepoštenje, nepravdu, samim time i nelogičnost. Da, želim se tad maknuti od svih, želim se nekad zatvoriti....

U ovih 50 dana vam želim pokazati svijet za nas.

pozdraf
- 16:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.