Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MaReEeEe :)


Ime mi je; Marija
Nadimak; Roško,mare....
Slušam; TECHNO...HIP-HOP....
naj pjevači:DJ aligator,snoop dogg,scooter......
rođena sam ; 15.11.1993.
Imam; 13 god.
MoJi BeSt & NaJ f ReNdOvI koji su CaReVi;Tihonja,Marta, Dino,KeKy :)
moj icq-463-908-216
evo moje slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

super pjesma


Free Music

Free Music



Free Music

L_I_N_K_O_V_I_

j@ i dora... :)
pacey... :)
gsskupina... :)
melly... :)
pahy... :)
sux... :)
helga... :)
megy... :)
bokygs..... :)
kettyy... :)
štimac... :)
mafija... :)
M & K... :)
n0p... :)
leny... :)
radak... :)
mesko... :)
spoljo... :)
spooks... :)
jurky... :)
ines...karlobag :)
natalie... :)
miletićka.... :)
maja..nogomentasica... :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


snoop dogg
Image Hosted by ImageShack.us

BLA...BLA...slike

free web counter

free web counter

ponedjeljak, 30.04.2007.

EvO mEnE

EvO mEnE....evo da odmah počnemo da ne krmeljam....sinoć smo roštiljali ja,Ana,Karlo,Mario,Nino,Kety,Megy,Caga,Martina,Helena....!!!bilo je super...al smo se najeli čevapa...njam...ovako....ja sam naložila vatru u 21:00...i svi smo se skupili i to....i sad u 22:00 smo isli stavit žar KAD ONO KISICA I..................a mi svi psujemo i to.....a jebe se nama pa mi ponovno zapalili vatru...i na kraju super....cCaga i Nino su nam pekli cevape a mi se prežderavali.....mi cure smo oko 1 isle prošetati....i lipo voza se policija i voza....i prođe kraj ns i ništa....kad evo oni gas i stvori se iza nas pa za nama.....a mi štura....ja i Ana smo pobjegle tamo negdje...pa amo pa tamo pa eto....kad smo se vratile upalili smo muziku i pjevaj i sve...
a eto to vam je onaj neočekivani post....a neda mi ih se pistati.....ja cu samo napisati kad bude novosti.....pUsA___

|Komentiraj 83| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.