Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MaReEeEe :)


Ime mi je; Marija
Nadimak; Roško,mare....
Slušam; TECHNO...HIP-HOP....
naj pjevači:DJ aligator,snoop dogg,scooter......
rođena sam ; 15.11.1993.
Imam; 13 god.
MoJi BeSt & NaJ f ReNdOvI koji su CaReVi;Tihonja,Marta, Dino,KeKy :)
moj icq-463-908-216
evo moje slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

super pjesma


Free Music

Free Music



Free Music

L_I_N_K_O_V_I_

j@ i dora... :)
pacey... :)
gsskupina... :)
melly... :)
pahy... :)
sux... :)
helga... :)
megy... :)
bokygs..... :)
kettyy... :)
štimac... :)
mafija... :)
M & K... :)
n0p... :)
leny... :)
radak... :)
mesko... :)
spoljo... :)
spooks... :)
jurky... :)
ines...karlobag :)
natalie... :)
miletićka.... :)
maja..nogomentasica... :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


snoop dogg
Image Hosted by ImageShack.us

BLA...BLA...slike

free web counter

free web counter

ponedjeljak, 09.04.2007.

Sretan Uskrs


Ljudi sretan vam uskrs...ja sam za uskrs bila u G.Kosinju...bili su tamo bratić Nikola iz švicarske,sestričina iz Rijeke i puuuuuno nas.....pekli smo janje...dosao je neki did tamo kod nas da zakolje janje...zavezao mu je noge i zabo mu je nož pod vrat...auuu...gadno...onda mu je oderao kožu itd...a bome je bilo dobro janje za jest...inače obožavam janjetinu tj. pečenku....ajme..kako sam se razbila...igrali smo žmurice i ja idem na pik i...bam...pade...sve su mi noge pune plavica..a ruke ozgrebane od trnja....joj kako me samo rame boli...a boli me zato jer me bratić cijelo vrijeme šakom u rame jer ga izazivam...ja njemu pokazivam srednji prst

MySpace

a on mene baang u rame.......šetali smo po šumi...i tako....neda mi se pisati veliki post....
sad ce još malo pa škola...ma...a još samo 2 mj do kraja školske god....weeeeeeee.....
jedva čekam....pa onda na ljeto idem u Opatiju...kako se veselim ovom ljetu....
idem sad....ljudi moji pOzdravvvljam vas

Myspace layouts

....

|Komentiraj 45| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.