Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MaReEeEe :)


Ime mi je; Marija
Nadimak; Roško,mare....
Slušam; TECHNO...HIP-HOP....
naj pjevači:DJ aligator,snoop dogg,scooter......
rođena sam ; 15.11.1993.
Imam; 13 god.
MoJi BeSt & NaJ f ReNdOvI koji su CaReVi;Tihonja,Marta, Dino,KeKy :)
moj icq-463-908-216
evo moje slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

super pjesma


Free Music

Free Music



Free Music

L_I_N_K_O_V_I_

j@ i dora... :)
pacey... :)
gsskupina... :)
melly... :)
pahy... :)
sux... :)
helga... :)
megy... :)
bokygs..... :)
kettyy... :)
štimac... :)
mafija... :)
M & K... :)
n0p... :)
leny... :)
radak... :)
mesko... :)
spoljo... :)
spooks... :)
jurky... :)
ines...karlobag :)
natalie... :)
miletićka.... :)
maja..nogomentasica... :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


snoop dogg
Image Hosted by ImageShack.us

BLA...BLA...slike

free web counter

free web counter

srijeda, 28.03.2007.

evo gaaaaa...... ;)

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Napokon i taj post......uh dugo ga nisam pisala....a razlog je ovaj : pokvario se komp pa zajebancije oko njega ali evo opet radi...... e da danas je 28.03.2007. i danas je rođendan mome frendu Dini....e Dino sretan ti rođendan još jednom.....u petak idemo k njemu kući jer ce biti sam a u subotu tek ono najbolje......jeeeedva cekam......u ja i tihana mu zajedno kupujemo poklon pa neznamo sta cemo mu kupit ali najvjerojatnije neki dobar parfem....ali pssssst....nesmije znati.....ajmo mi na drugu temu a ta je tema naravno ŠKOLA.....da da....i dalje sranja i to....to se zna...a ocjene su dobre....necu sad u detalje ali..... LJUBAV.....haha...neznam gura se....ma sve je to samo sranje i to...ali i to je za ljude...
evo i sami vidite romijenila sam pjesmu....to je pjesma od Akona..... don´t matter.....suuuper je....
e....da...hvala vam svima na comentarima i nadam se da ce na ovom postu bit slićno ko na prošlom.....e sad do drugih informacija i do javljanja pOzdravvvv :) Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 134| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.