Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MaReEeEe :)


Ime mi je; Marija
Nadimak; Roško,mare....
Slušam; TECHNO...HIP-HOP....
naj pjevači:DJ aligator,snoop dogg,scooter......
rođena sam ; 15.11.1993.
Imam; 13 god.
MoJi BeSt & NaJ f ReNdOvI koji su CaReVi;Tihonja,Marta, Dino,KeKy :)
moj icq-463-908-216
evo moje slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

super pjesma


Free Music

Free Music



Free Music

L_I_N_K_O_V_I_

j@ i dora... :)
pacey... :)
gsskupina... :)
melly... :)
pahy... :)
sux... :)
helga... :)
megy... :)
bokygs..... :)
kettyy... :)
štimac... :)
mafija... :)
M & K... :)
n0p... :)
leny... :)
radak... :)
mesko... :)
spoljo... :)
spooks... :)
jurky... :)
ines...karlobag :)
natalie... :)
miletićka.... :)
maja..nogomentasica... :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


snoop dogg
Image Hosted by ImageShack.us

BLA...BLA...slike

free web counter

free web counter

ponedjeljak, 18.12.2006.

EVO KRAJA POLUGODIŠTA....

paa.....blizi se kraj prvog polugodišta Image Hosted by ImageShack.us.........ocjene su tako-tako......nisu bas nesto al nema veze.......
danas dobivamo test iz fizike koji smo pisali....vani pada dooooosadna kiša..nema snijega......k vragu....
vidite i sami da je ovo novi blogachsmijeh....stari sam obrisala jer nes ne mogu stavljat komentare....
još malo pa u školu.....ajme al je vani ružno......ajme...jedva čekam snijegyes....
pa onda na velebit na skijanje i sankanje Image Hosted by ImageShack.us.............a možda i ovaj blog obrisem......necu ....jos cu ga pisati.......
ajme u skoli je netko napisao nastavnici iz biologije na neki papir"PTICA HEĆIMOVIĆ" i taj kreten koji je to napisao nece da se javi i sad ce nam nastavnica na kraju godine svima smanjit ocjenu Image Hosted by ImageShack.us.........ja mislim da nas samo strasi al vrag zna sta ce njoj past na pamet......
vidite malo slikica na blogu koje su mi super.....a ova dolje mi je najbolja jer smo tu ja,sestričina i bratić koji smo svak na svom kraju svijeta...........sestričina u rijeci,ja u gospiću a bratic u švicarskoj......
sad cu vam stavit koju slikicu samo komentirajte
EVO MENE :
Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 44| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.