MySpace Layouts

MySpace Layouts

Dragi naši što nas nasmijavate... - Big boi - Blog.hr

Linkovi stranica koje volim posjetiti
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Index.hr
Net.hr
Fer.hr
IQ tests.org
Sportnet.hr

Never stop smiling, not even when you’re sad, someone might fall in love with your smile.kiss
Samo reda radi
Free Hit Counter

Big boi

26.04.2006., srijeda

Dragi naši što nas nasmijavate...

Evo nakon one „ozbiljne“ priče od jučer danas ću staviti nekoliko zanimljivih viceva... Želim vam da se od srca nasmijete... Slobodno nabacite koji svoj vic ako želite...wink

Prvi je poznat kao „oko vic“...
-Uspjeli smo vam sačuvati jedno oko kaže nakon operacije liječnik pacijentu, kojem je cijela glava bila u zavojima.
-Oh, hvala vam! Bit ću vam do kraja života zahvalan odgovori pacijent.
-doktor: Dat ćemo vam ga kad budete odlazili iz bolnice...eek

Ako se niste nakon ovoga nasmijali nadam se da će ovaj biti bolji...
Probudi policajac skitnicu, a ovaj ga stade ljubiti i zahvaljivati mu klanjajući se do zemlje:
-Čekaj, čovječe, čemu ta predstava zbog obična buđenja?! – zapita ga plavac.
-Ma kako ti ne bih bio zahvalan?! Sanjao sam da pilim drva, a još su me čekali cijepanje i slaganje!party

Evo sad jedan koji spada u rubriku vjerovali ili ne...
Dvije su krafne došle na kupanje. Jedna je odmah skočila u more, a druga je ostala ležati na plaži. Dođi, voda je odlična! -pozove je prijateljica. Ne mogu danas. Imam marmeladu!! –odgovara druga.lud

A sad još jedan...
Šeta jedna ono, zgodna ženska i priđe jednom ono ružnom liku sa cigaretom u ustima... Molim vas, posudite mi jednu šibicu upita ona njega. –Nemam šibicu, mogu vam dati samo upaljač odgovara lik. Ne, hvala, moji zubi ipak nisu toliko rijetki kaže ženska i pođe dalje...thumbup

A kakvi bi ovo bili vicevi da nema jednog o plavušama...
Pa pitam ja vas: Zašto plavuša nosi naočale na trbuhu???
Vi naravno ne znate...
E pa zato što su joj rekli da ima slijepo crijevo!!yes

Sada ja slušam vaše viceve....zujo


- 20:23 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Rujan 2006 (1)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Što god se nalazilo na ovom blogu nadam se da će VAMA biti zanimljivo. Da, baš tebi što ovo sada čitaš...thumbupmah

Najbolja vrsta prijatelja je ona sa kojima možete sjediti cijelu večer ne progovorivši ni riječi, a kada odlazite osjećate se kao da je to bio najbolji razgovor u životu...yes

Ne znam više što da kažem,
ne znam više komu da lažem.
Rekao sam ti one noći sve,
pa čak i to da volim te.
Osmijehom si mi uzvratila,
bol u duši ublažila.
Ali zašto mi i dalje lažeš,
zašto istinu ne kažeš?
Jer lako je voljeti onog kog si
nekad mrzio,
ali teško je mrziti onog kog si
nekad volio...rolleyes