Free Image Hosting at www.ImageShack.us>
Cursors
>

13.07.2006., četvrtak

Šmirglaj sine, šmirglaj

Jebo Vrag (neću Boga psovat) onome ko je izmislil boju za zidove i šmirgl papir. Danas sam si izjebo cijeli dan tim šmirglanjem. Zidovi nisu ni pipnuti otkad ja znam za sebe. I tak ja ujutro lijepo spavam i najednom me stari probudi. Pitam ga kaj oće, a kaže da idemo šmirglat zidove. U pičku matrinu e. Ja sam mislio da se šali. Još kad razmisliš i skužiš da je to ogromna kuća na dva kata pa cijeli život ti se sjebe. I dobro ja siđem dolje uzmem šmirgl i počnem. Šmirglam i šmirglam i vidim da niš neide dolje. Pitam starog zaš neide dolje, a one kaže pa pritisni malo. OK ja pritisnem i prsti mi otpadaju, a to i dalje niš. Koji kurac? Zidovi masni u tri pičke materine. OK, nakon jebenih 5 sati pijenja vlastitog znoja svečano sam svršio sa šmirglanjem. E, a tko će sad to sve pofarbat. Meni ruke otpadaju. I svečano telefon zazvoni. Zove susjed da dođem na pivu. Ja sav sretan kaj ću se maknut iz one jebene prašine i dobit malo vlage u grlo. Dođem ja kod susjeda i vidim sve puno ormara. Pitam koji će mu kurac tolko ormara. Pa za sobu on kaže. OK, dobro. Ajd mi pomozi da ih unesem na drugi kat. Kad sam to čuo mislio sam da ću se slomit. Al dobro treba pomoć susjedima jer oni isto i nama pomažu. Nakon toga on lijepo donese van 10 boci Stelle. Jebeno druže, jebeno. I tak sam na znoju čitav dan do sada. Nedo Bog da vi šmirglate zidove.
- 19:37 - Komentari (12) - Isprintaj - #

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off








Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.

Me,me and me: Nick mi je Silva (skraćena verzija mog imena), živim u Slobi (Novi Zagreb) ,Sloba je jedan od najboljih kvartova. Idem (ak prođem popravni u 2.c razred 1. TEH. ŠKOLE NIKOLA TESLA). Prije sam trenirao karate, košarku i nogomet sad više ne. Od mjuze slušam Rap i Grunge (2PAC, Onyx, Wu-Tang, Nirvana, Snoop Dogg (uglavno west side osim Wu-Tanga i Onyxa). Ljudi bez kojih nebi mogao postojati: Slave( jedan od best frendova, bet njega nebi mogao), Kyle ( isto ko i Slave) , Nino (metalac, super frend) , Stipan(aboriđin, mali gangsta, volim istu mjuzu), Borna(best frend iz razreda), Zvonko( uvijek ima para za posudit), Ftčja( gadne provale), Kvrga( best sale's man), a od cura: Ltonija( ljupka mlada cura iz kvarta, super frendica), Bouca( hot young lady), Daphne( uvijek ti da), Šiprakica( naša mala Šakira), Baša( best frendica koju nisam vidio od kraja godine, fakat mi fali)....( kog nisam spomenu, sorry don't be mad). Volim: nogomet, rap, grunge, guns, dobbie, alkohol, cure, izležavanje, izlaske van, pomoć nekome, a posebno volim PIVU al to spada pod alkohol. Ne volim: umišljene ljude, pop, narodnjake, ljude koji izigravaju face, drogu, kad mi neko sere a ja znam da sam u pravu i još dosta toga al mi se nade pisat. Najdraži film mi je 8Mile i Mrs. and Mr. Smith, Najdraže tri pjesme su mi: Ghost od 2PACA, Drain You od Nirvane i Blitzkrieg Bop od Ramonesa). Najdraže jelo su mi čevapi, a piće naravno piva.





AKO UĐEMO U EU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Imag<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.use Hosting at www.ImageShack.us" />

Ja-pig
Slave-skakavac
Kyle-jazavac
Broz-puran
Pepo-dupin
Bouca-štriga
Milanče-ovac
Mateja-koza
Fosna-govedo
Čubi-Čubaka
Antonija-hrčak
Vrač-dabar
Alen-svizac
Tamara-štuka
Nino-morski konjic
Stipan-aboriđin


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.