Free Image Hosting at www.ImageShack.us>
Cursors
>

08.07.2006., subota

Rođendan

Sve je počelo u 6 ujutro kad sam se probudio da odem na popravni. Imao sam predosjećaj da će neš poč po zlu. I dođem ja tak do škole zapalim pljugu i čekam do 8 da mogu na odgovaranje. Imao sam prvo pismeni (sve točno, bez greškice), a onda i usmeni gdje nisam znao nacrtat magnetski spoj i srušila me. Nisam mogo vjerovat. Mislio sam u sebi, a u pičku materinu baš na rođendan me tak sjebe i cjeli dan će mi bit u kurcu, al nije mi cijeli dan bio u kurcu. imao sam 400kn za rođendan da počastim sve. Kupio sam panj i pol skunka za 70kn (prejebena đika), šteku bijelog ronhilla i neš cuge. Prvo nije nitko htio ić Dolje po điku jer nam se fakat nije dalo po toj vručini, al smo otišli Slave i ja. Vidjeli smo Kvrgu koji je u Dinamovom dresu izgledo ko neki cigan. Kad smo se vračali vidjeli smo neku predobru trebu (plavuša, ogromne sise, dopičnjak i štikle) koje je bila sa nekim glupanom (lik fakat retardirano izgleda al ima para što je dokaz da cure gledaju samo pare i da ih boli kurac dal je dečko dobar itd..). I, dobro, došli mi u kvart i vidjeli da su Kyle i Vrač već nafumani. Raspakirali mi žitku i samo tovarili. Tako napljugan nisam skoro nikad bio. Zabrijavo sam neke stvari koje fakat nisu ni stvarne (vidio sam rimljane kako marširaju po terenu). Al, dobro nema veze svi smo bili zgaženi. Dođem ja doma i vidim da svi spavaju i samo se legnem i utonem u san. Ujutro me glava fakat bolila i još je Slave došo po mene u 9 ujutro da idem van,a ja 1 zaspo sav nafuman. Izađem ja van i odosmo mi do depse malo belu kartat (uvijek dobijem).
- 13:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off








Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.

Me,me and me: Nick mi je Silva (skraćena verzija mog imena), živim u Slobi (Novi Zagreb) ,Sloba je jedan od najboljih kvartova. Idem (ak prođem popravni u 2.c razred 1. TEH. ŠKOLE NIKOLA TESLA). Prije sam trenirao karate, košarku i nogomet sad više ne. Od mjuze slušam Rap i Grunge (2PAC, Onyx, Wu-Tang, Nirvana, Snoop Dogg (uglavno west side osim Wu-Tanga i Onyxa). Ljudi bez kojih nebi mogao postojati: Slave( jedan od best frendova, bet njega nebi mogao), Kyle ( isto ko i Slave) , Nino (metalac, super frend) , Stipan(aboriđin, mali gangsta, volim istu mjuzu), Borna(best frend iz razreda), Zvonko( uvijek ima para za posudit), Ftčja( gadne provale), Kvrga( best sale's man), a od cura: Ltonija( ljupka mlada cura iz kvarta, super frendica), Bouca( hot young lady), Daphne( uvijek ti da), Šiprakica( naša mala Šakira), Baša( best frendica koju nisam vidio od kraja godine, fakat mi fali)....( kog nisam spomenu, sorry don't be mad). Volim: nogomet, rap, grunge, guns, dobbie, alkohol, cure, izležavanje, izlaske van, pomoć nekome, a posebno volim PIVU al to spada pod alkohol. Ne volim: umišljene ljude, pop, narodnjake, ljude koji izigravaju face, drogu, kad mi neko sere a ja znam da sam u pravu i još dosta toga al mi se nade pisat. Najdraži film mi je 8Mile i Mrs. and Mr. Smith, Najdraže tri pjesme su mi: Ghost od 2PACA, Drain You od Nirvane i Blitzkrieg Bop od Ramonesa). Najdraže jelo su mi čevapi, a piće naravno piva.





AKO UĐEMO U EU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Imag<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.use Hosting at www.ImageShack.us" />

Ja-pig
Slave-skakavac
Kyle-jazavac
Broz-puran
Pepo-dupin
Bouca-štriga
Milanče-ovac
Mateja-koza
Fosna-govedo
Čubi-Čubaka
Antonija-hrčak
Vrač-dabar
Alen-svizac
Tamara-štuka
Nino-morski konjic
Stipan-aboriđin


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.