Free Image Hosting at www.ImageShack.us>
Cursors
>

24.06.2006., subota

We are gonna be invisible

Image Hosted by ImageShack.us

Novi materijal koji može mijenjati putanju svjetla i iskrivljavati druge oblike isijavanja oko objekata, mogao bi omogućiti da objekti koji su zaklonjeni iza njega budu nevidljivi.
Dva tima znanstvenika došla su, nezavisno jedan o drugome, s teorijama o načinima iskorištavanja "metamaterijala" koji bi prekrili objekt i sakrili ga od vidljivog svjetla, infracrvenih zraka, mikrovalova i možda čak i od sondi, objavili su ti istraživači.
Njihova istraživanja pokazala su da znanstvenofantastične utopije o nevidljivosti, kao što su pokrivni uređaji koji skrivaju svemirske brodove u filmskom serijalu Star Trek, mogu zaista biti istinite.
Ogrtač Harryja Pottera ili onaj u filmu Nevidljivi čovjek možda će biti malo teže oponašati, zbog toga jer ovaj materijal mora biti korišten u "debeloj ljusci", kako kažu znanstvenici.
Cijeli koncept počiva na refrakciji (lom svjetlosti) - što je osobina svjetla prilikom koje elektromagnetski valovi idu najbržom, ali ne nužno i najkraćom rutom. Ovo vrijedi primjerice za iluziju kada olovka uronjena u čaši vode izgleda kao da je slomljena.
"Zamislite situaciju u kojoj medij vodi svjetlo skroz oko objekta", napisao je fizičar Ulf Leonhardt s britanskog sveučilišta St. Andrews u znanstvenom radu koji je objavljen u petak.
Zrake svjetla završavaju iza objekta kao da su putovale pravocrtnom linijom.
"Bilo koji objekt koji se smjesti u tu rupu bit će zaštićen od vida. Medij bi mogao kreirati konačnu optičku iluziju: nevidljivost", napisao je.
"Ovakvi uređaji bi mogli biti mogući. Metoda koju smo razvili mogla bi također biti iskorištena za izbjegavanje detekcije od strane drugih elektromagnetskih valova ili zvuka.

- 02:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off








Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.

Me,me and me: Nick mi je Silva (skraćena verzija mog imena), živim u Slobi (Novi Zagreb) ,Sloba je jedan od najboljih kvartova. Idem (ak prođem popravni u 2.c razred 1. TEH. ŠKOLE NIKOLA TESLA). Prije sam trenirao karate, košarku i nogomet sad više ne. Od mjuze slušam Rap i Grunge (2PAC, Onyx, Wu-Tang, Nirvana, Snoop Dogg (uglavno west side osim Wu-Tanga i Onyxa). Ljudi bez kojih nebi mogao postojati: Slave( jedan od best frendova, bet njega nebi mogao), Kyle ( isto ko i Slave) , Nino (metalac, super frend) , Stipan(aboriđin, mali gangsta, volim istu mjuzu), Borna(best frend iz razreda), Zvonko( uvijek ima para za posudit), Ftčja( gadne provale), Kvrga( best sale's man), a od cura: Ltonija( ljupka mlada cura iz kvarta, super frendica), Bouca( hot young lady), Daphne( uvijek ti da), Šiprakica( naša mala Šakira), Baša( best frendica koju nisam vidio od kraja godine, fakat mi fali)....( kog nisam spomenu, sorry don't be mad). Volim: nogomet, rap, grunge, guns, dobbie, alkohol, cure, izležavanje, izlaske van, pomoć nekome, a posebno volim PIVU al to spada pod alkohol. Ne volim: umišljene ljude, pop, narodnjake, ljude koji izigravaju face, drogu, kad mi neko sere a ja znam da sam u pravu i još dosta toga al mi se nade pisat. Najdraži film mi je 8Mile i Mrs. and Mr. Smith, Najdraže tri pjesme su mi: Ghost od 2PACA, Drain You od Nirvane i Blitzkrieg Bop od Ramonesa). Najdraže jelo su mi čevapi, a piće naravno piva.





AKO UĐEMO U EU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Imag<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.use Hosting at www.ImageShack.us" />

Ja-pig
Slave-skakavac
Kyle-jazavac
Broz-puran
Pepo-dupin
Bouca-štriga
Milanče-ovac
Mateja-koza
Fosna-govedo
Čubi-Čubaka
Antonija-hrčak
Vrač-dabar
Alen-svizac
Tamara-štuka
Nino-morski konjic
Stipan-aboriđin


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.


Upload videos at Bolt.