This life is ain't worth living...but what the fuck i'll live it anyway...

31.05.2006., srijeda

Novi post...

Čudne su stvari u životu... Recimo,znate kad imate frendove za koje mislite da su vam sve,ali na kraju shvatite da je to samo stvar koja dođe i prođe.Mislim si što će biti jednoga dana kada se ajmo reć svi raziđemo,onda se možda i nećemo toliko ili uopće više viđati.Moglo bi se reći da se sve mijenja,kako prolazi vrijeme mijenjaju se stvari,ali i ljudi.Ne znam stvarno pitam se samo ima li nade u ovom šugavom svijetu,tako šugavom i odurnom.U svijetu punom dvoličnosti i licemjerja možda sam se i ja promjenio,no to je samo možda recimo da možda(nemojte misliti da sam umišljen) logičnije i zrelije razmišljam.Nekoć mi je zajebancija i recimo napušavanje bilo najvažnije,ali Bože,našao sam i važnije stvari u životu od toga(dobro sad koje su je moja osobna stvar,naravno sad će si neke određene osobe misliti i određene stvari,ali nema veze)... Znam da sad neki misle da sam glup i to zbog jedne osobe koja nije ni kriva ni dužna. Naravno to se nekima ne može utuviti u glavu,ali ona nije kriva jer je to moj osobni IZBOR,a ne njena volja već MOJA... Dakle tako eto imam još puno stvari,no do sljedećeg puta pozdrav...
- 20:46 - Kaj briješ? (11) - Posery sue nja pajpir!! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Skate,mjuza,problematika i moje mišljenje o ovom sranju od svijeta,malo o meni itd.


KNUCKLEFIST 4ever


maiden iron lyrics


a - z LYRICS

Linkovi

dsabh
Deep shadows and brilliant highlights-so

cool.Although you're perfect,some people

don't like you.


Which HIM album are you?
brought to you by Quizilla




Pa EVO bilo vas je tolko

Counters
Counters