This life is ain't worth living...but what the fuck i'll live it anyway...

04.01.2006., srijeda

Kyle,evo ti spot(sorry nije bilo Holy Smoke,al nema veze),A evo i još nekoliko.



Valjda ti je dobar,mislim ipak je The Trooper.




Za one koji ne znaju ja sam prije SLUŠO EMINEM-a i bio Raper,"But hey shit,nobody's perfect all the time you know.Danas kad netko pljuje po njemu ja bi tog tipa najrađe ubio,ali mu samo kažem da bolje ne sere.I evo vam još malo SLIM SHADY-a



E,e,e,e,e,e,e,e, pa Ljudi,SRETNA vam svima NOVA GODINA i nadam se da ste se,napušili,jer ja nisam(ali barem sam se napio)ili bar da ste se ludo zabavili,zbarili nekog il pak bili zbareni ha ha ha mala šala.Sve u svemu nadam se da vam je bilo dobro jer meni svakako je,mislim bila je jebenica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 23:37 - Kaj briješ? (0) - Posery sue nja pajpir!! - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Skate,mjuza,problematika i moje mišljenje o ovom sranju od svijeta,malo o meni itd.


KNUCKLEFIST 4ever


maiden iron lyrics


a - z LYRICS

Linkovi

dsabh
Deep shadows and brilliant highlights-so

cool.Although you're perfect,some people

don't like you.


Which HIM album are you?
brought to you by Quizilla




Pa EVO bilo vas je tolko

Counters
Counters