This life is ain't worth living...but what the fuck i'll live it anyway...

25.12.2005., nedjelja

Zašto sam počeo skejtat?

A eto ne znam jednostavno me puklo,ali ovo me posebno puklo od svih sportova kojima sam se bavio.Ako ovo čitate znajte da ni sam ne znam odgovor na to pitanje.Imam dva najbolja prijatelja Mislava i Kyle-a(hej znam da možeš imat samo jednog al nema veze).E ljudi već je prošla ponoć pa sretan Božić(svejedno ako ste druge vjere pa ajmo reć boli me kurac kršćanstvo je vodeća svj.religija,ali nije sad ono da vas diskriminiram(nemojte sve ovo kaj napišem shvatit ozbiljno)pa kako ja uvijek kažem



Image Hosted by ImageShack.us



- 00:14 - Kaj briješ? (1) - Posery sue nja pajpir!! - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Skate,mjuza,problematika i moje mišljenje o ovom sranju od svijeta,malo o meni itd.


KNUCKLEFIST 4ever


maiden iron lyrics


a - z LYRICS

Linkovi

dsabh
Deep shadows and brilliant highlights-so

cool.Although you're perfect,some people

don't like you.


Which HIM album are you?
brought to you by Quizilla




Pa EVO bilo vas je tolko

Counters
Counters