Odrastamo...[kasnim -.-*]

petak, 12.03.2010.



..i ja ti odrastamo dušo:)...
Ja polako ulazim u punoljetnost, vrijeme kad se sve mjenja.
Naučila sam dosta stvari koje nisam prije smatrala bitnim.
Naučila sam reći oprosti.
Naučila sam ignorirati svijet i zaokružiti samo one koji su važni.
Naučila sam ići naprijed dok me svaki put ti srušiš na pod.


Shvatila sam da se moja obitelj raspada u sitne komadiće, kao staklo koje sam razbila. Uzaludno je truditi se i pokušavati spasiti kada svaki put ne nalaziš niti jednu pozitivnu točku u tome.
Shvatila sam da jednostavno treba pustiti ono što je uništeno, ignorirati i ne popravljati ono što je urušeno i SJEBANO zauvijek.
Još uvijek volim iste stvari. Istu odjeću. Istu glazbu. Istu Hello Kitty^^. Iste cigarete. Karlovačko pivo. Istu najbolju prijateljicu(4 godine zajedno anđele). Istu sebe. Prihvaćam se ovakva.
Nisam se promijenila.
Narasla sam.
Odrasla sam uz nju.
Tko zna, anđele moj, gdje bih bila da nema našeg izmišljenog mjesta gdje idemo kad se Zemlja ruši.

Sretan mi sedamnaesti rođendan(09.03.1993. :) ). Zadnji dok sam još ovisna o ljudima koji su mi krvno srodni.


*i da. lijepo je kad te netko sa tvojih 17 zove BEBA ^^.
EmĐi..volim te^^.


| 16:22 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |