I can't get down and I won't get down...of you.

nedjelja, 07.03.2010.
Nick Cave, naše cigarete na stolu, odsjaj televizora u tvojim tužnim očima...Volim te, i sad osjetiš moje suze na svom golom ramenu. Peku me oči od šminke, rijeka suza pada po tebi, o bože kako se ne želim odvojiti od tebe...Nikad,ne?
I kad mi govoriš sve lijepe stvari, meni se okreće sklopka u glavi i više ništa drugo nije važno.
Još uvijek osjetim tvoj miris tijela na mom i tvoje ruke na mom tijelu.
Nije važno što svijet misli nego ono što je u nama. U meni.

Meni su suze u očima i sada.
Nedostaješ jebemti.
Stvarno, čudno je za mene, čudno je kako sam te zavoljela u kratko vrijeme. Valjda je to ono čime zračiš.
Eto tako je to kada opet nekom pripadaš.
Nakon godinu dana, jel?..opet..
You won't find a girl in this damn world
That will compare with me.


La la la la la la la la la lee...






| 22:25 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |