"sometimes love is not enough"

nedjelja, 21.02.2010.
Volim biti ona koja će reći: rekla sam ti.
Isto tako volim sebe, jer sam se nakon godinu i pol usudila reći PREŠLA sam preko tebe i ne trebaš mi više.
Uspjela sam, ko bi rekao, ha?
Ovaj put sam ja ona koja ne želi.
Ostavio si me samu, na najgori mogući način.
Sad ja ostavljam tebe.
Znam da ti ne značim ništa, ali bože.ovo je predivan osjećaj.
Osjećam da sam odrasla, samim tim što te se više ne bojim.
Odrasla sam u ove dvije godine, više nego što možeš zamisliti.
Nemam više 14 godina da trčim za tobom dok me besramno ostavljaš daleko iza sebe i trčiš onome što te uništavalo i uništava te dan danas.
You lied to me,but I'm older now and I'm not buying it baby :P


hate Pictures, Images and Photos

| 22:40 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |