Kad lezbače pop..de - sabrana djela

ponedjeljak, 01.10.2007.

JA SAM DOŠLA

Da,jesam,jer su me svi popljuvali i rekli da sam glupa i da su baš iz tog razloga zaboravili na moj blog jer nikad ništ ne pišem osim kad sam pijana,a u zadnje vrijeme ćak nit onda!
e pa ne pišem zato kaj niko taj drek ne čita jer osim kaj neznam kad trebam metnit č a kad ć ,neznam nit kak da napravim da to bude nekak fino i ljudski posortirano z onim mrtvim crtama sa svake strane po jednom da bi vama ,lezbačama ,to bilo lakše za čitat.ljene ste i zanemarujete me radi svoje ljenosti.
pa kaj ak mi je blog pisan ko biblija,imate kaj protif?!?znam da imate i kaj sad.namjerno nebum metla upitnik jer vas ne pitam i to pitanje ne zahtjeva odgovor.
i sad mi je bolje..
Provela sam divnu večer sa gospodičnama pohotnom i tv vodičem u Lez park no.2 uz samo litricu pive al to neznači da sam kvit za večeras jer bum sad išla opet pit slaveči blagoslovljen slobodni dan..
I ovo sad sve pišem prek k..ca jer su mi zblokirali komentare!Budete li dovoljno mile i drage prema meni možda opet počnem redovito pisat,možda ćak potrudim sebe da naučim kako da pišem s onim svim parametrima pa vam bu lakše za čitat;možda.
eto vam,eto vam
ode.

01.10.2007. u 23:21 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Nije nama lako,malo nas je,živčane smo i histerične a nedo Bog PMS-a na sve to.Zanemarimo ono bitno,ak niko drugi neće bar bum ja pisala gluposti.Svi događaji i likovi imaju veze sa stvarnim životom.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Još pušim,u ponedjeljak prestajem!