Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ona.vlasnica.pazi.ona grize.

no ordinary girl Pictures, Images and Photos
Anamarija, zovi me Mimi.
13 godina.7.razred.smeđooka.
smeđokosa.niska.prilično.
čokolada.griz.rock.hip hop.
jednostavna a opet posebna.
emesen imam.feis imam.ask.
dramatičarka.dreamer.drama-queen.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


rulez.

1.ostavljaj koliko hoćeš komova,
ali znaj da ja ostavljam 1-2.
2.ne sviđa ti se.pa, srećo, štedi
sebe i mene muke i klikni na X
u gornjem desnom kutu.
3.svrati,komaj,supp blog...
nema tih spika.ne zanima me.



stjupid pikčrs.

Photobucket
wire to wire.still here? don't go.please.

Alive
feel it.breathe it.go on and you're forgiven.

Life
the clock is ticking.what you're gonna do?

Photobucket
breathe 'till the point.point of the end.just breathe.

Rain drops
listen.the sound? no.the wind? no.shut up and listen to the heart.

Photobucket
fly.don't waste your shot.make it real.shh....

Photobucket
tell me.can you see God?.tell me.


credits
SpeciaL DesigN - x - x x x

Đe's ba MaCo?
petak, 02.04.2010.
aaaa...kontiki is baaack! kome sam falila? ajmo, rukice gore!ma bravo, pametni moi ^^.a sad da vam pišem što ste sve do sad u momživotu propustili.dakle.sjećate se prijatelja iz prošlog posta i njegove ljubavne pjesmice?e.pa.ispalo je da je ta pjesma možda pisana za mene jer on ima big KRAŠ KRAŠ KRAŠ na mene.znam.zvuči ludo.al ne sviđa se meni on.a-a.onaj moj me prestao gledat i više skoro ni ne postojim za njega.ljubav je kurva.i to kažem zato što sam doznala da on možda ima curu.e.pa mogo me je pitat jel smije to.ne?sad sam više u hepi tonu.kao što se to zbog novog svega na blogu može i vidjeti.vrlo sam ponosna na sebe.postala sam pravi mali radiša.danas sam poludila na prašinu i prljavštinu u stanu i išla sam ČISTIT.mama me gledala ko da nisam normalna.obrisala svu prašinu.sve pospremila.sve usisala.radila 4 sata.ali zadovoljna na kraju.sve je mirisalo svježe.naravno.natjerala sam i mamu da mi pomogne.i imala sam moralnu podršku od svoe najfrendice prek emesena dok nisam popizdila i na to pa otišla i posvetila se samo čišćenju.ups.SORRY.

hapiness Pictures, Images and Photos
osječam se otprilike ko ova mutnjakuša na slici. :D

onda.počela sam koristiti Č sve češće.i volim OVU boju. :D ko bi reko.ljudi mi u zadnje vrijeme dosta često govore da sam emo.nisam.žao mie.nie da ne iam nešto protiv emača.ali ja više volim biti ja.samo ja.živciraju me ljudi sa svojim stilovima više.kao da je bitno jesi li emo ili sceene ili što ja znam što sve već ima [malo sam out u tom polju.pomagajte :B].mislim da je bitno ono što si unutra.a ne ono što pokazuješ.uvjerila sam se kod više ljudi da vanjština često vara.i mislim kako bi bilo lijepo od svih nas da se prestemo pretvarati da smo nešto što ne želimo biti.ja sam ja.i neću se zbog nikoga mijenjati.

dance Pictures, Images and Photos
ma osječam se i kao ova.samo što ja nisam neki plesač. :D

i sad za kraj.imam jednu ideju.ali treba mi vaša pomoć da ju provedem u djelo.zapravo ne treba.ali ovako je zabavnije.X).biste li vi.kojim slučajem.htjeli da ja stavim video/snimku sebe kako pjevam na blog? :D.stvarno bih htjela znati što vi mislite o mom pjevanju.šta ćete.nikad mi dosta pohvala.tako da bih vas zamolila da odaberete pjesmu koju želite čuti i ona koja dobije najviše glasova ili koja se meni posebno svidi stiže na blog.ali nemojte da bude neko pop sranje.ako je već pop neka bude neka fina.a ne neki.šta ja znam.nie ni bitno.eto.fala vam svima što ste čitali ove brljarije.a sad vam želim laku noć jer je trenutačno 3:20 ujutro. O.o

hello kitty Pictures, Images and Photos
Kak se kaže Hello Kitty na bosanskom? Đe's ba MaCo? najjača fora u zadnje vrijeme. :) Joj Kitty...ti mala kurvice. :3
03:02 - Komentiraj [ 41 ] - On/Off -