Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ona.vlasnica.pazi.ona grize.

no ordinary girl Pictures, Images and Photos
Anamarija, zovi me Mimi.
13 godina.7.razred.smeđooka.
smeđokosa.niska.prilično.
čokolada.griz.rock.hip hop.
jednostavna a opet posebna.
emesen imam.feis imam.ask.
dramatičarka.dreamer.drama-queen.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


rulez.

1.ostavljaj koliko hoćeš komova,
ali znaj da ja ostavljam 1-2.
2.ne sviđa ti se.pa, srećo, štedi
sebe i mene muke i klikni na X
u gornjem desnom kutu.
3.svrati,komaj,supp blog...
nema tih spika.ne zanima me.



stjupid pikčrs.

Photobucket
wire to wire.still here? don't go.please.

Alive
feel it.breathe it.go on and you're forgiven.

Life
the clock is ticking.what you're gonna do?

Photobucket
breathe 'till the point.point of the end.just breathe.

Rain drops
listen.the sound? no.the wind? no.shut up and listen to the heart.

Photobucket
fly.don't waste your shot.make it real.shh....

Photobucket
tell me.can you see God?.tell me.


credits
SpeciaL DesigN - x - x x x

Životne priče.
subota, 11.07.2009.
pozdravi svima.kontiki je dobila inspiraciju i zato ne će duljiti početak da to ne bi slučajno ishlapilo.x).sjećate li se onih priča koje su vam roditelji pričali kada ste bili mali?jednom davno u nekom kraljevstvu.u tim bi pričama uvijek postojao negativac i pozitivac.i uvijek bi pozitivac pobijeđivao.kako smo odrastali mnogo se toga promijenilo.no mnogo je toga ostalo isto.u priči svakoga života postoji pozitivac i negativac.u priči moga života za sada, moram priznati, pobijeđuje negativac.
my life story Pictures, Images and Photos
ponekad hodam ulicom i pitam se što se krije iza krinke naizgled običnih građana koji prolaze pored mene.jesu li oni dobro?prolaze li kroz neke tegobe?muči li ih isto što i mene?imaju svoje brige.no većina njih je iskompleksirana.misle na sebe.i samo na sebe.voli li brat brata još uvijek?viđala sam svakakve situacije.zamislite što bi bilo kada bi svakoga od nas imalo bila briga.svijet bi bio ne samo ljepše mjesto nego i naši snovi.više ne bismo morali sanjati o Zemlji-Negdje-Daleko kada bi to sve bilo pred našim očima.razmislimo o tome koliko zajedno možemo postići.svatko od nas nosi u sebi nešto posebno.neki biljeg koji jednostavno govori.ja sam ja.ja nisam ti niti mi.ja sam ja!to je ono što se u današnjem svijetu izgubilo.to je ono što ja već 13 godina tražim u ljudima koji me okružuju.to je ono što nam treba.
i am who i am Pictures, Images and Photos
i dok razmišljam o tome mogu reći samo jedno.mogu dati sebe kako bih nešto promijenila.mogu.ali ne sama.i svojim bližnjima želim dati srce.nije mnogo.ali to je sada trenutačno sve što imam.samo to.ovo jadno malo srce koje kuca.kuca za novi svijet.za nove nade.i nove pobjede.za budućnost.
Aw story of my life Pictures, Images and Photos
16:24 - Komentiraj [ 48 ] - On/Off -