Slike





Linkovi

  srpanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Tko sam ja?

Tko sam ja?

Ime:Lea-Leonarda
Nadimak:Demon with mask
Religija:Kršćanin(no neidem u crkvu baš)
Hobi:Košarka,sviranje gitare,klizanje,rolanje...

~Volim,Nevolim,Mrzim...~

*Volim:*
~Vampire
~Anime
~Horrore
~Čitati
~Smijati se(sa osobama koje volim)
~Sanjariti
~Pisati
~Dugo spavanje
~Maske
~Jokera
~Dobre demone(u koje nevjerujem)
~Duhove(sumnjam da postoje)

-Nevolim:-
-Jesti bakinu hranu
-Dosadnjakoviće
-Pametnjakoviće
-Emo djecu
-Sotoniste
-Justina Biebera
-Dosadu
-Čuvati djecu

¤Mrzim:¤
¤Cure koje govore da su scene,special,emo,darkerice,
hip-hoperice,rokerice,skejterice ili šminkerice
¤Rastavu roditelja
¤Cajke i rap
¤Meksičke sapunice
¤Poriluk
¤Hipie
¤Kada mi mama živčani


Ja sam vam Lea,nekad sretna nekad tužna,nekad ljuta...
Normalna sam znači ja nisam sotonist ni darker ni emo...
Volim crnu boju i oblačiti se u crno no neznači da sam sada neki gother...
Volim zabavu i smijanje i ono zla bića u koje nevjerujem...
Luda sam za vampirima ali mrzim Twiling sagu...
Nevolim se baš družiti no zato imam one ljude koje jako volim...
Moja najbolja prijateljica je Ena...(nema blog)

Slušam,moji ostali blogovi,linkovi nekih stranica

Slušam najčešće hard rock ili metal,no i normalni rock...

Moja priča:
Demon girl

Linkovi mojih omiljenih str.
Ghost girl
Vampires
Facebook
Youtube
Rock

četvrtak, 08.07.2010.

Welcome

Ovako o meni pročitaj te u boxu...
Ovako svoj sari blog sam izbrisala...Nije mi dobar bio i malo komova je bilo no i nitko nije čitao...Oh yess...Da



| Komentari (10) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.