veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

MaLo O mEnI....

evo i moja slikica
nisam nesto savrsena,ali ipak sam jedinstvena,
to sam ja.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj msn:malaplava08@
hotmail.com


Ime:Iva
Prezime:nije bitno
Nick:ima ih dosta ali najbolji su
(Kviky,malaplava,tinta)...

Datum rodenja:08.05.1991
Odakle sam
:zivim u nalipsem gradu,
lol,gradu Sibeniku

Treniram:vaterpolo(malo cudno
ali sta ce te obozavam to i
pogotovo,kada igramo sa deckima)

Skola:najluda ludnica
gimnazija,matematicka

Razred:najludi i najbolji 2.A
Volim:o puno toga,ali nije bitno!lol
mislim jednog preslatkog decka,
svoje frendove,suludo ali
matematiku,izlaske subotom,
a i radnim danom kada stignem,
svog trenera i svoje treninge.

Ne volim:kao i svi SKOLUUU,
kad mi neko soli pamet....

Zelim:proci razred,
imati decka,uspiti u vaterpolu

Ne zelim:pasti razred,
nikoga povriditi....

Slusam:sve,ovisi o raspolozenju
tog dana,ali volim sve poslusati...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
bany
adrian...
tome...
inka i maritta....
lena_kapetanica bure
karmela...Opaljenica
ovo je posebna zenska...
otkvacena i luda za svoje godineee

huljevka...
...Mr. Hahn.....
brkoo... nas mali mate...the spot...
kepa...
...stipe...
miss v...mali valentajn...
...prija iz djetinstva...
cura iz gimnazije...mare...
..."mala" prija iz osnovnee....
...prija od ovog lita...kojega je krenilo...aj neka bar nekog...
buba...filip

evo jedna mala slikica,hihihihiih

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pjesme

Malena,nocas srusio se svijet
malena,sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze,snge mi daj
da prode ova noc
tako prokleto sam cekam novi dan
PRVI cetvrtak bez tebe.....

malena ,oduvjek si znala tko sam ja
malena,nemogu ja bez svojih oblaka
sada sve su iste ko ti
sve se smiji ko ti
kako su ljepe,samo da znas
sve se ljube ko ti,sve mi lazu ko ti
i sve su moje a tako sam sam........

malena kako cu bez tebe sutra
malena falice mi s tobom jutra
ima drugih,ima boljih ali nebo zna
SAMO TI SI MOJA MALENA

MALENA NOCAS SRUSIO SE SVIJET....

By:Sandi

I ovo nije moje vrime
Ovo nije moj don
Sve mi se pari
Ko neki grubi son

Refren:

I dobar don jo želin von
Dobar, dobar don
Svima, svima von
Dobar don jo želin von
Dobar don
Svima svima von
Bogatstvo ni u lovi
Nego u duši
I ko to još ne zno,
Neka se nauci
Jer sve son to vej sni
Ala dežavi
Bilo posli ili pri
Isto se dogodi

Refren

Doč če naših pet minuti
Doči če naš don
Jerbo son to sni
Jerbo je to naš son


Ruzinavi brod

Vise ne pantin ča san tija
Kad san bija lud i mlad
S kime san cile noći bija
S kin san karta, s kin san pija
I ko je sve za menon plaka
Kad bi odrisiva kraj
Mozda me tamo di sad iden čeka raj.
Debelin moren sad me vodi stari ruzinavi brod
Po provi mu restu frizi, a timun mi uvik bizi
Tamo di bi tija i tamo di ne bi smija
More je izabralo put.
Na kraju, moran ti reći da već dobro vidin kraj
Da su valovi sve veći i da mi ne liči na raj
Samo olupine stare ča su zarile za dno
Pa mi ono ča san tija, ča san godinama smija
Nije to.


Tonka

Bila je lijepa kao sjejnim suncem
obasjan cvijet i svi su gledali u nju i drhtali
ona je mogla jednim pogledom da zapali svijet
ipak je htjela samo mene.
Tonka, Tonka nije mogla da se svlada
pa mi rekla iako sam mlada ja sam spremna na sve i ja san doša i zagrlija san je
Oko nas padao je mrak
a ja sam pao pred nju
i rekao sam "Slušaj Tonka, volim te!"
ona me pogledala mrko i rekla
"S tobon nebi posla ni u snu molin te makni se od mene ajde biži"
Al' ipak, Tonka nije mogla da se svlada
pa mi je rekla, iako san mlada ja san spremna na sve, dodi zagrli me i ja san dosa i zagrija san je
Tonka nije mogla da se, Tonka nije mogla da se, Tonka nije mogla da se, Tonka nije mogla da se, Tonka.


Neka je sarala

Stanite prijatelji da vam jos po jednu natocim,
usputnu, da vam kazem da se na vas nista ne ljutim
znao sam sve, što bilo je,
al uspomenu na nju mi ne dirajte
Sad kad je nema ne morate više ništa lagati
ali vam nedam pravo za njom nikom od vas plakati
što bilo je, sad proslo je,
al uspomenu na nju mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela
Oprastam svima sto ste mi se iza ledja smijali
al samo tijelo, al ne dusu vi ste od nje imali
opraštam sve, što bilo je,
al uspomenu na nju mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela
Oprastam sve, sto bilo je,
al uspomenu na nju mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela.


Jedna mala plava

Jedna mala plava na ramenu mi spava
na ramenu mi spava jedna mala plava
Zelena je trava srca nam probudila
Jedna mala plava cijelu noć me ljubila
cijelu noć me ljubila pa se je umorila
cijelu noć me ljubila pa je rana zaspala
Jedna mala plava na ramenu mi spava
na ramenu mi spava jedna mala plava
jedna mala plava plava na ramenu mi spava
jedna,jedna,jedna mala plava
na ramenu mi spava
Sakrio se mjesec iza crnog oblaka
sakrio se mjesec pa se nije stidjela
cijelu noć me ljubila pa se je umorila
cijelu noć me ljubila pa je rana zaspala
jedna mala plava................


 

[nedjelja][25.02.2007.]

EvO Da VaM sE mAlO jAvIm...

NEZNAM STA DA VAM VISE PISEM...(predlozite mi nestooo),mislim uvik ima TEMA,ali kada bi krenila pisati nebi stal...
mislm ima za tri dana pisat,potruditi cu se u najkracim crtama opisati,sve sto mi je na pamteti,kako sam zadnje dane,sta ima kod meni...i tako te gluposti nadam se da ce vam biti zabavno...
Jucer smo bas imali prijateljske utakmice sa Burom(cure iz Splita,s kojima igramo prvu utamicu lige)
i Gusarusama(one su iz Sv.Filipa i Jakova,negdi pokraj biograda)...
Bilo je SUPERRRRR...thumbup,thumbupthumbupali bi bilo jos bolje da nisam dobila toliko po sebi,
ja neznam sta mi je ali uzasno me je bolila glava...
Dok sam se bas dva dana prij toga cerila ka luda...
Bas sam bila nekako savrsene volje,ipak nije mala stvar ,kada ti bliskoj osobi dolazi seka na svijet,
to je bilo nesto najbolje sta mi se desilo ovaj tjedan....Ovo mi je vijest broj jedan...
Vijes broj dva-da mi je rodica napokon dosla s puta i da smo se bas lipo ispriale i napricale bilo mi je superthumbupthumbupthumbup...
Mislim da su to jedine vesele vijesti...

A tuzne su da vec zadnje tri subote nisam bila u gradu,sta me jako zabrinjava i to nije dobro...
Vrijeme je da sidnem i naucim bar dva retka neceg da nerecu svi da ne ucim...Ucim ja itekako...hahahahahahawinkyeswinkyesyeswinkyeswinkyes...
Moram,izbornik je reka da cu to ispraviti i da je onda sve spremno,
samo da se skoncentriram na treninge i na utakmice jer ce to biti superrrrthumbupthumbupthumbup...

Jucer je jos igra i Biograd 1B ligu i dobili su protiv Delfina(rovinj)(8:4)...
Utakmica za svaku pohvalu nemam rijeci bilo je superthumbup,nije bilo tucjave ni iceg tako slicnog tako da je bilo superr...


A i ovaj tjedan u skoli je bija super...
Ponediljak-nista strasno...
Utorak-maskare,skracena nastvaaa....
Srida-nemamo prva cetiri sata drugasi pisu testove,i imamo samo dva sata...
Cetvrtak-imamo pet sati i u...
Petak-za dobro jutro sedam sati,jadni miiii,
"ALI STA SE MORA NIJE TESKO" TAKO SE KAZE...

Ludovi moji sta da vam jos napisem svakim danom postajm sve uvjerljivija i uvijerljivija da mogu postati neko i nesto i imam neki blagi osjecaj da cu tu priliku lipo prokockat ko niko do sada...

Zelim pozdraviti sve svoje prijateljice a to su poceti cu od bliskis
Etu(sorry,ali starci,donijeti cu ti ja pokoln),Katu,Ninusku,Karelu,Lenu,Lucu ima ih jos dosta nemogu ih sve ni zalisati...lolsmokingreedy
nadam se da je post lip jer stvarno nemam ideju sta vise napisati cekam vase prijedloge i odma se bacam na pisanje novih postova i objavljivanje super podatakathumbupthumbupthumbup

SINJAMO SE LJUDI.....mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahthumbupmahwavemahwavemahwavemah

i za kraj malo slika sa maskara i od mog najboljeg prijatelja i mojih najboljih prijaaaa.....
Prvo maskaree...
Naravno gimnazija je poznata po tim maskarama...
Bilo je zakon uvik neko u razredu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nisam se nesto posebno obukla,jer mi je to ipak prva godina....
ali za dogodine ZNAM...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sada slike s prijom i prijama steta sta nemam zajednicku sliku..ali uskoro cu i to imatinut
Joso u sexi pozii,joj... kako dinamitno puknucupuknucupuknucu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slika s mojim malim josom i sa tepkasem
slikica sa prijom..josom...pozzz mom malom josimahwavemahwavemahwavemahwavemah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a sada slika sa prijom tepicem...naravno slika sa nove godineee...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i...jos jedna u sobi dok smo bili svi skupaaaa na zabaviii...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i sada slika nas tri prija fali nam jos jedna(to je bilo prij godinu dana),a sada nam fale i dvii
malo glupasto izgedamo ali nema veze...nista strasno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ima jos slika ali to u iducim postovima koje cu posvetiti reprezentaciji im neznam jos necem...za sve one koji su tili vidjti moje slikice...
pusac,kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
pozzzzmahwavemahwavemahwave


POZZ od male zaljubljene duseeeeee



[ 6 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.