Isprika i Veliko-Malosisanski povratak!!!
{16.04.2007.}

Evo dragi moji vjerni ljubitelji,čitatelji ili vlasnici malih sisa, dobrodošli natrag!
Ispričavam se na podužem izbivanju, no evo sve će se nadoknadit!!! Već ovaj tjedan očekujte ekskluzivni intervju, naravno o malim sisama, a tko će se naći na meti pitanja neka za sada ostane tajna!thumbup

Evo došlo nam je toplo vrijeme, još malo će uslijediti i sezona kupanja, pa me zanima drage moje, dali ste počele sa kupnjom badića, i dali ćete odabrati onaj sa umecima ili ćete pokazati prirodnu ljepotu naših malih, ali dragih nam grudi!?! a , a šta ćete??

Eh da još imam jednu malu anketicu za sve vas ljupke dame:


GDJE KUPUJETE MALE GRUDNJAKE??
Plac, tržnica, pijaca, market
Kod Kineza -Kineski dućan
Fancy dućan (ne mislim na KOnzum)
Mama mi ga kupuje
Baka mi ga šije
Kod Ciganki na kolodvoru
Buvljak
Kaj te briga
  
Free polls from Pollhost.com



cerek pusa Ivanka


ponedjeljak| "Sin tetas" [6]| Printaj sestro| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.