KLOŠARENJE!!!!!!!!

09.05.2006., utorak

dan kod barbare!!!

dosle smo kod barbare...e pa da...tu smo:MI,ELI,KIKA,HILDA....Zajebavamo se,pijemo kavu(ali ne...sada nam je tetka kuharica hilda javila da nema mljeka)JEBIGA!!!!hm....saeda vam malo ja pisem(jen)jer uje kaya isla pusit na balkon...hm...jedino sam ja pametno bice od svih njih i ne pusim...
zato jer...
-NEDA MI SE BACAT PARE NA GARE
-SMETA MI DIM CIGARE
-KOJI CE MI KURAC NEKI DUHAN,FILTER I RIZLA??????......
A....da...
e da...sada smo se sjetoile nismo pisale o doceku....=)))))....
bilo jebeno,jebeno!!!!!full...nedaju nam se pisati detalji jer je bilo sranja...=))))...hm....a da....
evo da ste sada kod barbare bi te culi cijelu povijest Kaynog pijanstva na logorovanju(ja mislim)...
hm...uglavnom idem se ja sada zajebavat sa njima na balkon..jer mi se neda vise pisat...
gotova sam...
OVA KIŠA NAS UBIJA!!!!!!
al da srecom je danas barbi solo mado...hehehe...
POZDRAAVLJAJU VAS...
KAYA
&
JEEN

- 18:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sara and vanessa are the best friends 4ever!!!
izlazimo-kod radio ri
koji put do palacha
po gradu klosarimo
u kostrenu u santu
u tocku
do skate parka se prosetamo...
ma uglavnom svugdje nas ima di je dobra ekipa,cuga i zika...party
ela nam je full draga frendica iz kostrene..
inace nadimci su nam:
kaja(sara)smokin
jen(vanci/vanessa)nut
rizla(ela)smokin

Linkovi

evo loma slikica...

MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts


p.s.samo sa su nase starke prljavie i poderane...


MySpace Layouts

MySpace Layouts





blog layouts

blog layouts