klošar dot kom

31.03.2007., subota

no name post

Jebote, čovjek jednom sjedne, i zapita se o žvotu, o ljudima koji ih okružuju i tada dođe do nekih zaključaka, tako sam i ja shvatio puno toga jučer,... jer jučer, nije moglo biti gore raspoloženje u garaži, svi su bili u jebenom qurcu, i kad se čovjek ponudi osobi koja je u bedu, i kad daje sve od sebe, i kad vidi da ne djeluje, onda jednostavno digne ruke, od te osobe,... nažalost meni su za jednu osobu fakat pričali kao da je zadnje smeće od čovjeka, da ne vriedi družiti se s takvom osobom,da je ta osoba dobra sam kad trebaš nekaj napraviti za nju, ali ja u to nisam vjerovao, nisam htio dok ne shvatim kakva je osoba zapravo, i nažalost shvatio sam da je ta osoba fakat predobra, da mi je fuuull ultra draga, samo kaj sam isto tako shvatio, da je ... ne znam kak da to kažem.... jednostavno, stalno si sa njom, i povjeriš se sve i to, ali njoj uvijek ima dražih ljudi. makar je ta osoba za tebe vrhunac svega, ... ja sam imao takvu osobu, i bila mi je sve, al fkt. sve, stalno smo se čuli, stalno smo bili zajedno, fkt, nerazdvojni, i sad kak sam ja osoba koja trpi i čuva u sebi sve, i čeka da dođe kap koja prelije čašu, i onda je gotovo, ja više nemrem normalno funkcionirati, i naravno, to se dogodilo, danas, odnosono jučer, mene je jako jako jako jako draga osoba povrijedila , a da ni to nezna, ali ja ne želim o tome razgovarati, i mislim da bi mi bilo najbolje da se zatvorim u sebe i da opet trpim, tako se osječam sigurnije i bolje, a što se tiče ove osobe, vjeruj mi da nkada, ali ama baš nikada neće biti kao prije. pozdrav svima!
- 14:10 - There's Nothing Left To Say?(16) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

linkići!!!!!

Linkovi

O Mojoj Malenkosti(ne mislim na ono dolje)