klošar dot kom

19.03.2007., ponedjeljak

the biography of sven & borna

E sad stvarno neznam kaj mi je.več pišem sljedeći post, a nije prošlo ni 24 sata od prošloga, ali uglavnom,
danas pišem biuografiju o dva dečka, meni jako draga(ali dečki nemoj te si sad zabrijat da ste mi frendovi)
uglavnom ti dječaci se zovu borna pomper i sven jazbec.. i tak ajmo mi sad početi biografiju o borni.


Borna Pomper(živuća legenda):
Borna Pomper rođen u zgb-u, 1989 god, te godine njegova majka je noćima plakala
šalim se borna,ugl... u o.š. rapska, isto proživljava jako teške godine u životu, počinje svirati saksofon,
i uživa u tome, zaljubljuje se u Gabrielu Oroši, s kojom i gubi nevinost hahahahahahaha,,,
kad shvaća da mu je jdeina ljubav saksofon, posvećuje se samo njemu..... i meninaughty
Borna nakon završetka osnovne, trpi velike duševne bolove, zato kaj shvaća, da ima jako jako maloga,.....
psa, (nemojte biti perverzni...) dolazi u garažu kad se treba zabaviti i oporaviti, navodno sad ima seksualnu aferu s franom petrovićem, s kojim ima 1.mjesečnog sina, jazmena oberhadžića.... to je sve o borni..

a sada....


Sven Jazbec:
Dječak, s traumama iz djetinjstva(zato kaj su ga kao malog ,
prijatelji stavljali u bačvu gdje sven ostaje i po nekoliko dana)
Zatim sven izlazi , i postaje novi čovjek, često dolazi na kvart TRNJE,yes gdje se
druži s najboljim frendovima, dadom i samnom, dolazi u garažu , no jedne noći upoznaje zaboravio sam napomenuti, da Sven trenira judo, u kojemu je aktualni prvak,
ima par loših iskustava, no never mind... kad je Sandra blizu njega, transformira se u modnog stilista,
i vječito ju zabavlja,, i u tim trenutcima pitamo se gdje je svenova seksualnost tada.. Naš Sven je desna ruka,
mene i dade, i zaboravio sam napomenuti da ja ,dado,sven imamo jako dobrih iskustava iz mercatora,, se sječate
kleptomani jednidead, i to bi bilo ukratko o svenu pozdrav svima koji me čitaju...



papa kiss......
i naravno da su svi likovi stvarni a samo neki djelovi u njihovim biografijama su istiniti,
E I ZA SVE VAS KOJI ŽELITE VIDJETI SVENA KAK PJEVA ODITE NA

http://www.youtube.com/watch?v=wu0nipY3SQE

- 17:49 - There's Nothing Left To Say?(8) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

linkići!!!!!

Linkovi

O Mojoj Malenkosti(ne mislim na ono dolje)