klošar dot kom

19.03.2007., ponedjeljak

on je "CHOSEN ONE"

hello, za sve vas koji me znate, ma ugl... samo su tu ljudi koji me znaju, dakle, odlučio sam napisati post, nakon dugog vremena, i to molbom čitatelja, kao i obično ,, ni ja nemrem napisati smislen post kao i moja SANDRA, tak da moram napisati davno obećanu biografiju o frendu, taj dječak se zove vladimir beljan(a.k.a. Dado) i sad kreće njegovih 5 minuta....
VLADIMIR BELJAN(DADO): rođen u zagrebu, 199-i neke godine, kreće u vrtić za hendikepirane(šalim se,nemoj se naljutiti) nakon vrtića, odlazi u ustanovu koja mu mjenja život(nije škola neg psihijatrija, i još jednom se šalim)u O.Š. rapska, gdje boravi 8 najjadnijih godina života.... počinje trenirati taekwondo(kao boksačka vreća. ma ja se fakat volim šaliti) i donosi zapanjive rezultate, kuća mu je puna trofeja i medalja, većinu njih sam si ja prisvojio(dado, ovo nisi čuo) i u 8 razredu dobiva majstorski crni pojas 1.dan... , s 15 godina shvaća da nema ono kaj imaju svi dječaci(hehe) trenirku.... i zato odlazi u najk dućan ju kupiti, ... bio je samnom u sobi na maturalcu, gdje smo ja i on svima dizali tlak u sobi..hehe. se sječaš...na pitanje koji je dan koji je obilježio njegov život, dado odgovara"kad sam upoznao lisjaka", još neke točke o dadi.... skinut mu je junf(a svenu ne, hahahaha), dolazi u garažu, isto gdje i SaNDRA, od 12 ožujka se počinje nabacivati toj lijepoj djevojci, i takk, ma šalim se, ugl... sljedeći petak je tulum u garađi , i ima da dođete, SANDRA dolazii, jel tak dušo??? i tak to bi bilo sve od mene, pozdravljam , sve koji me znaju, a ev par koji su mi posebn: BORIS,REŠ,VUČINIĆ,TEA,DUDAŠ,SANDRA,DOMAGOJ,DADO,SVEN,KRIŽAJ,ZUKIĆ,BRUNA,ANA,PERO,JAZVIĆ, I TAKK, AJDE SAD SVIMA PUSE I LAKU NOĆ!!!

- 00:20 - There's Nothing Left To Say?(7) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

linkići!!!!!

Linkovi

O Mojoj Malenkosti(ne mislim na ono dolje)