srijeda, 26.11.2008.

Jarac


Ovo sam vam ja :

Precizan i metodičan, jarac je zatvorenog karaktera i obično se trudi zatajiti svaku ideju ili plan. Njegovo je razmišljanje krajnje realno i praktično pa postaje i skeptičan i nepovjerljiv. Često je hladnog temperamenta, pokazuje nedostatak diplomacije, osjećaji su mu ponekad kao kamen a svojim hladnim, filozofskim stavom impresionira masu. Ima savršenu sposobnost življenja sadašnjeg trenutka.Često je šutljiv i ne voli se povjeravati, izbjegava savjete. Iako naoko hladan i nepristupačan, Jarac zna biti i blag. Mrzi aroganciju i hvalisavost.

-------------------

Stvarno dobro opisane moje osobine...

--------------------

Objavljeno u 11:26 • Komentari (3) • Isprintaj#

nedjelja, 23.11.2008.

Kaj radim dok nikaj ne radim :))

Jučer sam gledala jako dobar film...plakala sam se ko kišna godina.
Inače izbjegavam tužne filmove ali ovaj me je zainteresirao svojom radnjom. Uglavnom, radi se o čovijeku koji je osuđen na smrtnu kaznu i zaljubi se u osobu koja ga dolazi posječivati jednom tjedno. Dobar film. Glumi jedan moj omiljeni korejski glumaca Kang Dong-won. Ako netko želi pogledati film ima ga na youtubeu.

Our Happy Time Together (Maundy Thursday)



--------------------------
Ovo mi je jako lijepa pjesma a clip je iz jednog reality-a ( We Got Married) kojeg pratim. Ona je pjevačica a on mladi glumac, mlađi od nje 6 godina i spojeni su kao par u tom showu.
Jedan par koji je sudjelovao u tom showu se je i zaljubio i nastavilo u stvarnom životu biti par. Zanimljivo je da koreanci obožavaju takve emisije u kojem je ljubav i zaljubljenost na prvom mjestu...to je jedan jako romantičan narod :))




We got Married ; Hyunjoong & Hwangbo




-------------------

Sad idem gledati još jedan film..."Almost Love" ....imate ga na you Tube-u...:)) dok čekam novi nastavak...We Got Married....

----------------------

Baš volim vikende...:))

Objavljeno u 16:21 • Komentari (5) • Isprintaj#

ponedjeljak, 17.11.2008.

...

Da li bi zbog posla i karijere ostavili svoju ljubav?




G.O.D : 2 Love

Objavljeno u 12:59 • Komentari (6) • Isprintaj#

subota, 15.11.2008.

saranghae - volim te


Kao što neki znaju u zadnje vrijeme gledam Korejske drame, filmove, emisije itd...naravno sa engleskim prijevodom. U školi sam učila njemački jezik i engleski sam se koliko toliko sama naučila, uz televiziju i internet naravno. I tako malo po malo sam počela učiti i Korejski...našla sam neke stranice na netu i lagano se učim.
Zainteresirala me ta zemlja jako...njihova kultura, jezik...ma sve. Oduševili su me svojim humorom. Mi smo vrlo krut i hladan narod nasprem njih.

Gledam ja i japanske i kineske filmove ali nekako se uvijek vračam korejskima...

Iznenađuje me činjenica da ljudi kojima kažem kaj gledam i kaj želim učiti mi se smiju...zašto? Zar je loše znati neki strani jezik a da nije engleski?

Planiram upisati tečaj engleskog jezika tako da ga svladam kako treba jer ovo kaj sam sama uspjela naučit nije na razini onog što želim znati...želim više, tako da mogu lakše učiti korejski. :)

----------------------------

U zadnje vrijeme mi se ništa posebno ne dešava u životu...nekako mi je sve stalo...zato valjda i imam potrebu nešto promjeniti...nešto naučiti...novog..
Zadnjih 9. godina borim se samo oko posla i financija...zatim, zadnjih 4. godine oko firme....sebe sam totalno izostavila iz svega...valjda nije kasno da poradim na sebi? Kaj ne?

-------------------------------

Pjesma s predivnim pripjevom.

G.O.D - saranghae geurigo kiyukhae ( I love you remember)



---------------------------

U zadnje vrijeme ne pišem blog...baš me je Polovica pitao zakaj....hmmm...ne znam...možda zato kaj nemam kaj pametnog napisat. Stojim na mjestu...dok se pomaknem...javim se...

---------------------------

Ahnnyongikahseyo ---- do sljedećeg puta :))

Objavljeno u 18:52 • Komentari (3) • Isprintaj#

srijeda, 12.11.2008.

Wonder Girls - Nobody

Pjesma dana :)

Objavljeno u 21:36 • Komentari (4) • Isprintaj#

utorak, 04.11.2008.

Evo da nešto podjelim s vama...

Ovo su mi dvije predivne pjesme...ako imate malo vremena voljela bih da ih poslušate :))

Uživajte...

1. Tema iz drame Loveres....može se drama pogledati na www.mysoju.com
- stavila sam MV sa eng prijevodom jer je pjesma na Korejskom pa da je razumijete. Meni je predivna.




Evo ovo je i Live izvedba s bolje vidljivim eng prijevodom



2. Jedna predivan pjesma talijanske pjevačice




To dvoje glumaca se i zaljubilo na setu i još uvijek su zajedno :))

Objavljeno u 12:39 • Komentari (7) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online