petak, 30.11.2007.

Od jutra me počelo....

Danas mi je odvratan dan!! Tako ružan ....grozan dan....Od jutra je počelo loše a kako će tek završiti?
Ljuta sam i živčana, ne mogu normalno radit koliko me tresu živci. Pokušavam se smirit ali neide...čim dođem k sebi nešto novo se desi.
---------------------


Sutra je novi dan...

Objavljeno u 14:39 • Komentari (5) • Isprintaj#

utorak, 20.11.2007.

Ah....nema naslova...

Dobila sam čestitku od porezne. Knjigovodstvo zajebalo. Danas ide Polovica do njih da vidi. Nešto nije u redu. Jednostavno nije. Neki propust se desio....i to veeeeliki....
E jebemti, kad moraš o svemu sam mislit....sve sam vodit...samo jednu stvar prepusti drugom i to će ti bit zajebano!!! Ljuta sam!burninmad

....................................

Radila sam štrudle (il po naški štrukle :)) s jabukama...prvi put da sam ja neki kolač radila rofl.
Prvi put sam pretjerala s jabukama, a drugi put sam premalo šečera stavila...valjda bude treća sreća rolleyes.

....................................

Planiram kupiti sušilicu za rublje i to skoro jer nemam gdje sušit veš osim u dnevnom boravku a tamo mi je počela po zidovim izbijat vlaga. Nemam balkon pa nikako da veš osušim normalno. Već dva tjedna sušim...jedan posušim drugi stavim i tak stalno...nije ni čudo kaj se vlaži.

.....................................

Moramo auto registrirati...bilo bi to jednostavno i lako da nemamo auto star 18 godina...tehnički nikako da prođe. Čim ga sad registriramo prodajemo tu krntiju. Uf, živaca me košta taj auto.

.....................................

Tako mi je ovih dana svega dosta da nemam ni volje napisat nešto pošteno...previše briga mi se po glavi mota.


wave



Objavljeno u 13:42 • Komentari (12) • Isprintaj#

srijeda, 14.11.2007.

Misterija visine

Znate kaj mene muči ovih dana?
Glupo spletkarenje novinara oko visine između Tom Cruise i Katie Holmes!

Pa tako kažu :" Naime, čini se da Tom u samo nekoliko dana, od jednog do drugog izlaska, dobije ili izgubi na visini"!!
A nisu rekli da na jednom izlasku Katie ima japanke a za drugog izlaska ima pete 10cm!!

Mrzim laž!!
Mrzim kak se novinari ne bave novinarstvom već sranjima!!

To kaj ona nosi takve pete a ima niskog muža njen je problem...(moja sestra ima nižeg dečka i nikad ne nosi visoke pete:))...

................................

Vidi se da nemam kaj pametnijeg napisat rofl

Objavljeno u 15:21 • Komentari (8) • Isprintaj#

ponedjeljak, 05.11.2007.

Spavam sama...

Noćas sam spavala sama.
Polovica je otišao na put. Vrača se tek u četvrtak.
Već dugo vremena nisam bila sama u stanu pa mi je malo čudno. No, inače sam vuk samotnjak tako da mi to neće puno smetati.
Zvao me je već 9 puta od jutra tako da nit nemam osječaj da je otišao nekud daleko.. jedino osjetim navečer dok sam sama, u krevetu (hhehehh bez perverznih misli molim pjeva).

Radim danas cijeli dan tako da mi vrijeme brzo ide. Obavila sam neke posliće, naručila neku robu i sad cekam da dođe 20h i da idem doma...danas ima na tv-u tri serije koje pratim...tako da će mi vrijeme brzo proči.

Baš se pitam, da li sam ja ovisnica o tv-u ako imam svaki dan pogledat neku seriju ? Volim gledat televizor, to mi je najdraži hobi...u biti...ubijem vrijeme s tv-om. Volim pogledat dobar film, dobro, većinu filmova na tv-u je već bilo prikazano sto puta..ali zato odem u kino...zna se desit da odem u kino dva puta u tjednu.
Ali evo, nisam bila već 2mj u kinu...nisam imala vremena.
Volim ići sama u kino ....volim i s Polovicom ali ne i sa najboljom prijateljicom. Glasna je. Uvijek priča i to glasno, prošli put kad smo išle neka djeca su nas (čitaj nju) stišavala stalno...ššššš...ššššš...i još ona pita...a kaj ovi stalno šuškaju...kaj ne gledaju film?thumbup ....užas...rekla sam joj da s njom idem gledat samo crtiće. rolleyes
Ne volim ići u kino kad je neki hit...onda idem zadnji dan...dok je najmanje ljudi u kinu...živcira me puna dvorana jer onda uvijek netko priča ili stalno šuška s vrečicom od čipsa.
I ja jedem u kinu i pijem neki sok...ali se uvijek trudim ne šuškat i mljackat...otvorim vrečicu prije početka filma.

A jesam zapilila s tim kinom...vidise da nisam dugo bila...hvata me nostalgija :))

Polovica mi se danas šmuca oko Splita....dalmatinke, što dalje od malog bijelog kombija koji vozi zapaljive stvari belj

Objavljeno u 15:04 • Komentari (17) • Isprintaj#

petak, 02.11.2007.

Kava

opis slike

Danas sam popila svoju prvu kavu.
Ne pijem kavu. Pijem samo Ness.

Danas me užasno boljela glava. Toliko mi je lupalo u mozgu da nisam čula vlastite misli (kao da ih inače čujem cerek).

Popila sam kavu s mlijekom.
Pomogla mi je.
Bila je odvratna okusa.


Danas sam popila svoju prvu kavu.

Objavljeno u 15:17 • Komentari (9) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online